Efektivní vyhledávání informací na internetu


Tento produkt již není v nabídce.


Dnešní mladá generace je na internetu jako doma. Jejich revírem je internet, jejich tempo je vražedné, jejich protivníkem je záplava informací a oceán dat, v kterých je nutné se zorientovat. Naučte se to také. Není to těžké.

Na kurzu se naučíte správně pracovat s internetovým prohlížečem a vyhledávat požadované informace prostřednictvím běžných vyhledavačů. Získáte užitečné tipy pro vyhledávání, poznáte zajímavé informační zdroje pro vybrané oblasti, seznámíte se s dalšími funkcemi Googlu. Vše si vyzkoušíte v praxi, tady teorie nemá své místo.

OBSAH:

1. část

  • Co hledáme a proč to hledáme na internetu?
  • Internetové prohlížeče (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox).
  • Práce s prohlížečem – nastavení, okna, záložky/oblíbené, základní užitečné triky.
  • Vyhledavače Google a Seznam.
  • Praktická cvičení ve vyhledávání podle volby účastníků.

2. část

  • Praktické cvičení ve vyhledávání.
  • Zdroje statistických dat a oficiální důvěryhodné zdroje informací.
  • Užitečné weby pro vybrané oblasti.
  • Proč se nebát vyhledávání v angličtině.
  • Vlastní průzkum a sběr dat.
  • Další triky, možnosti Googlu, důvěryhodnost Wikipedie a sociálních sítí atd.

!!! Účastníci mohou pracovat na našich počítačích, ale velmi doporučujeme přinést si na kurz vlastní notebook.

KURZ JE URČEN:

Všem, kteří potřebují na internetu vyhledávat potřebné a důvěryhodné informace. Uživatelům internetu se základními a mírně pokročilými znalostmi.


Kurz povede: Ing. Jiří Bábek

Absolvent Fakulty Financí a účetnictví VŠE Praha, obor Finance s vedlejší specializací Manažerská sociologie a psychologie.

Od roku 2006 pracuje v oblasti zpracování analýz, rešerší a vyhledávání informací. Svou profesní kariéru zahájil ve vzdělávací agentuře, poté působil jako ekonomický analytik Hospodářské komory České republiky, kde pracoval v Oddělení zpracování informací a v Oddělení evropských záležitostí. V roce 2010 se stal marketingovým manažerem společnosti Everesta, kde měl za úkol řídit realizaci rebrandingu společnosti, analytickou podporu celého procesu a vybudování týmu podpory prodeje. Dlouhodobě se zabývá sociologickými výzkumy a mimo jiné působí jako nezávislý žurnalista, kromě internetových médií publikoval např. v Hospodářských novinách.

Jeho zaměřením jsou práce s daty, průzkumy, analýzy, marketing. Má zkušenosti s vyhledáváním informací a sběrem dat jak z Evropské unie, tak i z menších regionů ČR.

K ceně bude připočteno DPH v zákonné výši. Při účasti 2 a více osob z jedné organizace nebo při společném přihlášení dvou a více fyzických osob sleva 5%.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii