Marketingový a komunikační mix


16. - 17.10.2017 | Brno
Cena8 900 Kč

Základní pohled na roli marketingu ve firmě, vymezení obsahu pojmu marketing, strategická role marketingu, vztah marketingových aktivit k ostatním aktivitám firmy, význam marketingu pro jednotlivá oddělení, plánování a měření marketingových aktivit. To všechno je obsahem kurzu, který Vás seznámí s nezbytnými zásadami marketingu.

Obsah kurzu:

  • Marketingová filozofie a terminologie
  • Marketingová strategie a marketingové plánování
  • Vztah marketingu k dalším činnostem firmy
  • Marketingový mix
  • Marketingová analýza
  • Praktické rady a informace pro organizaci marketingového oddělení
  • Modelové situace

Kurz určen:

Vedoucím pracovníkům zodpovědným za marketingové aktivity firmy, pracovníkům marketingových oddělení, obchodních oddělení, oddělení vývoje produktů a manažerům všech úrovní řízení, kteří spolupracují s oddělením marketingu ve společnosti.

Cenové podmínky:

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 6000,-  Kč/osoba bez DPH.

Cena za kurz zahrnuje: náklady na realizaci kurzu, coffeebreak, oběd.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii