ING. JIŘÍ BÁBEK
Absolvent Fakulty Financí a účetnictví VŠE Praha, obor Finance. Vzdělávání dospělých se svým způsobem začal věnovat již na střední škole jako instruktor lyžování. Svou profesní kariéru zahájil v roce 2006 ve vzdělávací agentuře. Poté působil jako ekonomický analytik Hospodářské komory České republiky, kde pracoval v Oddělení zpracování informací a v Oddělení evropských záležitostí. V této době se také začal věnovat copywritingu se zaměřením na internet. V letech 2008 – 2010 působil jako šéfredaktor magazínu Bosston.cz.
V roce 2010 se stal marketingovým manažerem společnosti Everesta, kde měl za úkol řídit realizaci rebrandingu společnosti, analytickou podporu celého procesu a vybudování týmu podpory prodeje. Po úspěšném završení tohoto procesu měl ve společnosti na starosti online marketing. Poté založil v roce 2012 vlastní společnost. Od roku 2016 pracuje pro společnost GRADA Publishing a.s. jako vedoucí propagace a PR.
Jeho zaměřením je marketing na internetu, práce s daty a průzkumy trhu. Specializuje se na kurzy z oblastí sociálních sítí, marketingu a výzkumu trhu.
Délka praxe v oblasti firemního vzdělávání od roku 2006
- Víte kdy má svátek EJČÁR?*
Víte kdy má svátek EJČÁR? Přece 22. 8. 2013 Jako každý rok již tradičně chystáme na léto Letní dílny (nejen) pro personalisty. Můžete se těšit např. na témata Firemní stravování s klukem v akci Filipem Sajlerem, Grafologie, Netradiční prezentace, Slovní sebeobrana, Pracovní právo nebo První pomoc se záchranářem.
- Jak udělat průzkum mezi zaměstnanci
Zrealizovat průzkum mezi zaměstnanci vlastními silami je poměrně jednoduché. Cílem průzkumu je obvykle získat od zaměstnanců či konkrétní skupiny ve firmě informace, které nám pomohou při rozhodování.