Jan Novák

Jan NovákKomunikace, Obchod - prodej, nákup, Marketing, PR a média
Od roku 1994 pracuje v oblasti marketingu a médií. Svou marketingovou kariéru zahájil v PR agentuře, poté pracoval jako ředitel marketingu pro rádia Evropa 2 a Frekvence 1. Dále působil jako ředitel marketingu pro nadnárodní telekomunikační společnosti Contactel (ČR) a Golden Telecom (Moskva, Ruská federace). Od roku 2005 byl spolumajitelem reklamní agentury JU-TURN, kde působil jako konzultant a šéf klientského servisu. V posledních pěti letech pravidelně cestuje jako marketingový konzultant do Saudské Arábie. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti jak s prací v mezinárodních týmech, tak i s lokálními firmami a značkami.

V srpnu 2012 založil společnost Marketeers, ve které je jako spolumajitel a konzultant zodpovědný za řízení agenturního týmu, poradenské služby, strategické plánování, výzkumy a přípravu komunikačních konceptů a kampaní. Je lektorem a konzultantem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a také prezentačních dovedností a vyjednávání v anglickém jazyce. Kurzy vedené Janem Novákem jsou zaměřeny na propojení teorie s praxí s využitím praktických příkladů a předávání praktických zkušeností.

Délka praxe v oblasti vzdělávání: 8 let