Řízení firmy v konkurenčním prostředí


Tento produkt již není v nabídce.


Naučíte se zadat marketingový průzkum a využít jeho výsledky, stanovit pozici své firmy v konkurenčním prostředí trhu a připravit vhodnou marketingovou strategii. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi.

Obsah kurzu:

  • Základní východiska marketingového řízení
  • Trh a tržní systém
  • Definice, typy a funkce trhu
  • Životní cyklus produktu
  • Tvorba marketingové a podnikatelské strategie

Kurz je určen:

Marketingoví manažeři, majitelé firem, vyšší a střední management, obchodníci.

Cenové podmínky:

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.

Při účasti 2 a více osob z jedné firmy je cena 3 000,- Kč/osoba bez DPH.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii