Obsah kurzu:
- Úloha, role a osobnost zaměstnance v první linii
- Osobnostní a profesní nároky
- Etika ve veřejné správě a podnikání
- Profesionální výkon povolání
- Služba veřejnosti – klientům
Co vám kurz přinese:
- Zvýšení kvalifikace
- Možnost karierního růstu
- Získávání certifikátu a učebních materiálů
- Možnost využívat e-learningového portálu
- Absolvování kvalitního programu vedeného zkušenými odborníky
Kurz je určen:
Účastníkům dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji , kteří jsou zaměstnáni na pozici (nebo o tuto pozici usilují) pracovníků přicházejících do bezprostředního styku s občany a klienty úřadu nebo soukromým společnostem podnikajícím v oboru služeb.
Cenové podmínky:
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Název projektu: Tvorba a ověření nových vzdělávacích programů (jednání s klienty a manažerské dovednosti ve veřejné správě a službách) pro účastníky dalšího vzděláváníČíslo projektu: CZ.1.07/3.2.04/01.0101