Role a osobnost vedoucího pracovníka, etika při styku s klienty


Tento produkt již není v nabídce.


Obsah kurzu:

  • Úloha, role a osobnost zaměstnance v první linii
  • Osobnostní a profesní nároky
  • Etika ve veřejné správě a podnikání
  • Profesionální výkon povolání
  • Služba veřejnosti – klientům

Co vám kurz přinese:

  • Zvýšení kvalifikace
  • Možnost karierního růstu
  • Získávání certifikátu a učebních materiálů
  • Možnost využívat e-learningového portálu
  • Absolvování kvalitního programu vedeného zkušenými odborníky

Kurz je určen:

Účastníkům dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji , kteří jsou zaměstnáni na pozici (nebo o tuto pozici usilují) pracovníků přicházejících do bezprostředního styku s občany a klienty úřadu nebo soukromým společnostem podnikajícím v oboru služeb.

Cenové podmínky:

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.

 

Název projektu: Tvorba a ověření nových vzdělávacích programů (jednání s klienty a manažerské dovednosti ve veřejné správě a službách) pro účastníky dalšího vzděláváníČíslo projektu: CZ.1.07/3.2.04/01.0101

 

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii
Podobné kurzy