Chatboti pro náborový proces
Získejte s chatboty více času na důležité HR aktivity a repetitivní úkoly raději převeďte na chatboty v napojení na ATS SAP Success Factors.
HR chatbot je vhodný také pro efektivní interní komunikaci.
Cena výroby, správy a provozu chatbota
Cena závisí na složitosti struktury chatbota, dále záleží na potřebě vývoje integrací na vaše systémy
- Výroba (vytvoření komunikační struktury chatbota): od 25 000 Kč bez DPH
- Případné vývojové práce na integracích: řádově desítky tisíc Kč v závislosti na druhu integrace
- Správa a rozvoj chatbota: od 8 000 Kč bez DPH měsíčně
Konečná cena může být stanovená na základě konkrétních požadavků klienta a údajů o používaných systémech.
Výroba zahrnuje:
- příprava komunikačního flow chatbota, implementace funkcí, testování. Jedná se o příklad běžného FAQ chatbota bez integrací do interních systémů objednatele. Konečnou cenu lze stanovit až na základě konkrétního zadání.
Správa a rozvoj chatbota zahrnuje:
Provoz chatbota probíhá formou služby, která zahrnuje všechny činnosti správy a dalšího rozvoje, které je nezbytné během provozu vykonávat:
- Hostování chatbota na provozní infrastruktuře (v ceně je 10 000 interakcí)
- Pravidelný reporting provozních dat.
- Odstraňování chyb a zajišťování funkčnosti Chatbota.
- Poskytování servisu ve smyslu hotline, a to v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 h.
- Rozvoj a úprava komunikačního stromu podle zpětné vazby za účelem optimalizace provozu chatbota a kontinuální rozšiřování databáze relevantních otázek a odpovědí.
Doplňkové služby:
- Další rozvoj a úpravy chatbotů, školení, atd.: 1 200 Kč bez DPH / hod.