Cloud & security


Cena42 000 Kč

Cloud & security

Nebezpečí nejsou jen hackerské útoky.

Z vykradené kanceláře odnesli notebook s nabídkami pro zákazníky. Data zmizela a zálohy nejsou. Do e-mailu se nikdo nedostane, protože jsme zapomněli heslo...

Pojďte s námi bezpečně do cloudu a tyto situace se stanou minulostí.

Naše pomoc je rozdělena do tří kroků. 
(Cena je pouze orientační a vždy se stanovuje individuálně) 

Krok 1 – identifikace současného stavu

  • Identifikace informací a dat – kde jsou uloženy, jak se s nimi pracuje…
  • Identifikace potřeb uživatelů – hledáme ideální cestu od uživatele k informacím
  • Zmapování rozhraní – jak se komunikuje se zákazníky, dodavateli, úřady, bankami…
  • Identifikace slabých míst a zranitelností – jednoduché vyhodnocení rizik

Krok 2 – návrh cílového stavu

  • Návrh aktualizace architektury prostředí ICT – plné využití cloudových služeb, vyšší bezpečnost, jednodušší přístup k informacím a jejich sdílení
  • Návrh cloudové služby – přesun větší části prostředí ICT do bezpečného cloudu, využití M365, Azure, AWS…
  • Návrh pro bezpečná mobilní zařízení – plné využití možností moderních mobilů a tabletů
  • Návrh pro efektivní sdílení informací – práce doma, služební cesty, přístupy zákazníků a dodavatelů… vše jednoduché a bezpečné
  • Všechny změny přesně naceněné – detailní analýza nákladů vůči přínosům
  • Návrh řízení nákladů cloudu – podle potřeb snížení či zvýšení výkonu, licencí, prostředků…

Krok 3 – realizace cílového stavu dle dohody

  • Realizace za pomoci zkušených odborníků
  • Rychlost změny podle akceptovatelnosti ze strany uživatelů (příjemců)
  • Vysoký důraz na bezpečnost a ochranu firemních aktiv
  • Základní přínosy realizace:
    • Přívětivé IT pro uživatele
    • Vyšší úroveň bezpečnosti
    • Jednoduchá správa ICT prostředí
    • Přesné řízení nákladů na ICT 

Krok 1 a 2 je vhodné provést společně

Krok 3 vyžaduje řadu dílčích rozhodnutí a bude realizován následně dle dohody

Vstupy pro analýzu (krok 1)

  • Základní informace o organizaci (struktura řízení, odpovědnosti za IT apod.)
  • Aktuální rozsah IT
  • Počet uživatelů (@email, aplikace…)
  • Architektura IT (vše on-premise, cloud, sítě…)
  • Hlavní aplikace a data (účetnictví, výrobní aplikace, rozvojové projekty…)
  • Dodavatelé (data u dodavatelů, odpovědnosti dodavatelů za provoz IT…)

Způsob získání vstupů

  • Interní dokumentace
  • Interview s odpovědnými pracovníky a uživateli
  • Interview s dodavateli 

Doba trvání pro krok 1 a krok 2

  • Méně než 50 mailových adres – 3 až 5 dní
  • Více než 50 mailových adres – 4 až 10 dní

Doba trvání pro krok 3 Realizace závisí na konkrétním návrhu a rozsahu změn.

Cena pro krok 1 a krok 2 je dána počtem mailových adres klienta, na jednu mailovou adresu jde o částku 1400,- Kč bez DPH. 

Případová studie

  • Počet uživatelů s emailem: 30
  • IT prostředí: 3 interní servery, účetnictví, skladové hospodářství, kniha jízd, email na mobilu, linka na internet
  • Vstupy: 2 interview s pracovníkem IT + 2 interview s vedením
  • Výstupy: výsledky analýzy a návrh řešení (5-10 A4):
    • Shrnutí aktuálního stavu
    • Návrh změn v architektuře IT – více využití bezpečného cloudu, zálohování, jednoduchá komunikace, moderní technologie
    • Postup provedení změn, harmonogram
    • Finanční rozpočet
      • Celková cena za analýzu a návrh řešení: 42 000 Kč (krok 1 a 2)
        (1400 Kč per uživatel@firma.cz)

Pro více informací k nabízeným službám kontaktujte p. Vohradníkovou na martina.vohradnikova@everesta.cz.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii