Kurz je určen obchodním manažerům, obchodníkům, vedoucím zákaznických oddělení a call center – všem, kteří chtějí zvýšit efektivitu své práce.
Nabízí náměty na vytváření a zkvalitňování databází vašich zákazníků a především tipy, jak s klientskými daty pracovat. Dozvíte se, jak jednomu zákazníkovi prodat více (Cross Selling) díky současnému prodeji souvisejících či doplňkových produktů a služeb, nebo jak dosáhnout toho, aby se zákazník rozhodl pro koupi jejich novější varianty či vyšší cenové kategorie (Up Selling).
Budete umět identifikovat vhodné situace pro uplatnění Cross a Up Sellingu, dostanete příležitost k praktickému nácviku využití těchto technik prodeje.
Co Vám kurz přinese
- Objasnění toho, co se skrývá pod pojmy Cross Selling a Up Selling.
- Informace o tom, jaká data o zákazníkovi jsou pro uplatnění technik Cross a Up Sellningu přínosná.
- Náměty, jak s těmito daty pracovat, jak často je vyhodnocovat a aktualizovat.
- Dozvíte se, ve které fázi obchodního jednání lze uvedené techniky efektivně použít.
- Praktický nácvik komunikačních dovedností potřebných pro vhodné uplatnění Cross a Up Sellingu.
Obsah kurzu v bodech:
- Techniky, které pomohou navýšit prodej
- Současný prodej souvisejícího nebo doplňkového produktu/služby (Cross Selling)
- Prodej produktu/služby nové nebo vyšší či dražší kategorie (Up Selling)
- Vhodné použití těchto technik
- Praktické situace, např. jak vzbudit zájem klientů, správné oslovení aj.
Cenové podmínky:
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 3000,- Kč/osoba bez DPH.