Cross Selling a Up Selling


Tento produkt již není v nabídce.


Kurz je určen obchodním manažerům, obchodníkům, vedoucím zákaznických oddělení a call center – všem, kteří chtějí zvýšit efektivitu své práce.

Nabízí náměty na vytváření a zkvalitňování databází vašich zákazníků a především tipy, jak s klientskými daty pracovat. Dozvíte se, jak jednomu zákazníkovi prodat více (Cross Selling) díky současnému prodeji souvisejících či doplňkových produktů a služeb, nebo jak dosáhnout toho, aby se zákazník rozhodl pro koupi jejich novější varianty či vyšší cenové kategorie (Up Selling).

Budete umět identifikovat vhodné situace pro uplatnění Cross a Up Sellingu, dostanete příležitost k praktickému nácviku využití těchto technik prodeje.

Co Vám kurz přinese

  • Objasnění toho, co se skrývá pod pojmy Cross Selling a Up Selling.
  • Informace o tom, jaká data o zákazníkovi jsou pro uplatnění technik Cross a Up Sellningu přínosná.
  • Náměty, jak s těmito daty pracovat, jak často je vyhodnocovat a aktualizovat.
  • Dozvíte se, ve které fázi obchodního jednání lze uvedené techniky efektivně použít.
  • Praktický nácvik komunikačních dovedností potřebných pro vhodné uplatnění Cross a Up Sellingu.

 

Obsah kurzu v bodech:

  • Techniky, které pomohou navýšit prodej
  • Současný prodej souvisejícího nebo doplňkového produktu/služby (Cross Selling)
  • Prodej produktu/služby nové nebo vyšší či dražší kategorie (Up Selling)
  • Vhodné použití těchto technik
  • Praktické situace, např. jak vzbudit zájem klientů, správné oslovení aj.

Cenové podmínky:

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.

Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 3000,- Kč/osoba bez DPH.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii