Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci.
Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace „nefunguje“. Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit.
Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe.
Kniha „Efektivní komunikace“ obsahuje následující části:
- Komunikační proces
- Komunikační typy lidí
- Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci
- Specifika e-mailové komunikace
- Zpětná vazba
- Čtyři komunikační situace z firemní praxe
- Asertivita
- Konflikty
O autorovi:
Ing. Dušan Jílek - lektor, kouč a konzultant.
Jsem nezávislý lektor, trenér, kouč a poradce s více než 31letou praxí v oblasti managementu a prodeje.
Vytvářím a dodávám mým klientům tréninky a školení šitá na míru. Rozvíjím komunikační a řídící schopnosti vedoucích pracovníků a manažerů. Vedu praktické tréninky obchodních a komunikačních dovedností pro obchodníky.
Pracuji rovněž jako kouč zaměřený na individuální koučink. V této roli spolupracuji nejčastěji s manažery a specialisty v různých pracovních pozicích a pomáhám jim nalézat nejlepší cesty ke zvládnutí jejich profesionálních úkolů, nalezení jejich silných stránek a rozvinutí jejich osobního potenciálu.
V poradenské práci se zaměřuji zejména na podporu změn, využití potenciálu zaměstnanců, řízení obchodu a využití klientské báze.