Dušan Jílek - Efektivní komunikace

Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky.

Cena:387 Kč

  • Dostupnost:Skladem
  • kniha Efektivni komunikace.png
  • kniha Efektivni komunikace.png
Popis produktu
Popis produktu

Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci.

Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace „nefunguje“. Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit.

Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe.

 

Kniha „Efektivní komunikace“ obsahuje následující části:

  • Komunikační proces
  • Komunikační typy lidí
  • Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci
  • Specifika e-mailové komunikace
  • Zpětná vazba
  • Čtyři komunikační situace z firemní praxe
  • Asertivita
  • Konflikty

 

O autorovi:

Ing. Dušan Jílek - lektor, kouč a konzultant.

Jsem nezávislý lektor, trenér, kouč a poradce s více než 31letou praxí v oblasti managementu a prodeje.

Vytvářím a dodávám mým klientům tréninky a školení šitá na míru. Rozvíjím komunikační a řídící schopnosti vedoucích pracovníků a manažerů. Vedu praktické tréninky obchodních a komunikačních dovedností pro obchodníky.

Pracuji rovněž jako kouč zaměřený na individuální koučink. V této roli spolupracuji nejčastěji s manažery a specialisty v různých pracovních pozicích a pomáhám jim nalézat nejlepší cesty ke zvládnutí jejich profesionálních úkolů, nalezení jejich silných stránek a rozvinutí jejich osobního potenciálu.

V poradenské práci se zaměřuji zejména na podporu změn, využití potenciálu zaměstnanců, řízení obchodu a využití klientské báze.