Dušan Jílek - Manažer jako druhé řemeslo – V první linii

Přinášíme vám základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí.

Cena:333 Kč

  • Dostupnost:Skladem
  • Kniha_V prvni linii.PNG
  • jilek.jpg
  • Kniha_V prvni linii.PNG
  • jilek.jpg
Popis produktu
Popis produktu

Kniha je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr.

V deseti kapitolách jsou popsány základní nástroje a zásady, které by měl znát a používat dobrý vedoucí v přímém denním řízení zaměstnanců.

Tato kniha vychází z původního vydání knihy „Manažer jako druhé řemeslo“ z roku 2020. Původní text je v tomto vydání rozdělen do dvou částí. Vycházejí odděleně, jako samostatné knížky, ale tvoří spolu jeden manuál manažerských dovedností.

 

Kniha „Manažer jako druhé řemeslo - V první linii“ obsahuje následující kapitoly:

  • Co se očekává od vedoucího
  • Vedoucí jako hospodář
  • Zadávání úkolů
  • Kontrola splnění úkolů – pochvala nebo výtka
  • Dávání a přijímání zpětné vazby
  • Asertivita v jednání s lidmi
  • Vedení porad
  • Způsoby vedení lidí
  • Delegování
  • Řešení problémů a konfliktních situací

Na tuto knihu navazuje druhá část, nazvaná „V roli leadera“. Je zacílena na vyšší management, přesněji na manažery, kteří řídí více týmů anebo celou organizaci.

Tento druhý díl se soustředí na témata jako leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností pracovníků.

 

O autorovi:

Ing. Dušan Jílek - lektor, kouč, poradce

Nezávislý lektor, trenér, kouč a poradce s více než 31letou praxí v oblasti managementu a prodeje.

Vytvářím a dodávám mým klientům tréninky a školení šitá na míru. Rozvíjím komunikační a řídící schopnosti vedoucích pracovníků a manažerů. Vedu praktické tréninky obchodních a komunikačních dovedností pro obchodníky.

Pracuji rovněž jako kouč zaměřený na individuální koučink. V této roli spolupracuji nejčastěji s manažery a specialisty v různých pracovních pozicích a pomáhám jim nalézat nejlepší cesty ke zvládnutí jejich profesionálních úkolů, nalezení jejich silných stránek a rozvinutí jejich osobního potenciálu.

V poradenské práci se zaměřuji zejména na podporu změn, využití potenciálu zaměstnanců, řízení obchodu a využití klientské báze.