Dušan Jílek - Pozor, přichází zákazník!

Přinášíme vám manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.

Cena:303 Kč

  • Dostupnost:Skladem
  • Kniha Pozor prichazi zakaznik.PNG
  • jilek.jpg
  • Kniha Pozor prichazi zakaznik.PNG
  • jilek.jpg
Popis produktu
Popis produktu

Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat.

Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami.

V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy.

Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci.

Kniha „Pozor, přichází zákazník!“ vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek.

V knize najdete mimo jiné následující kapitoly:

  • Pozitivní první dojem
  • Navázání kontaktu se zákazníkem
  • Prodavač v roli poradce
  • Psychologie rozhodování zákazníků
  • Jak sdělit cenu
  • Překonání námitek
  • Cross-selling
  • Upselling
  • Nejčastější nákupní signály
  • Základy merchandisingu

Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy.

Takže pozor, zákazník přichází!

 

O autorovi:

Ing. Dušan Jílek - lektor, kouč, poradce

Nezávislý lektor, trenér, kouč a poradce s více než 31letou praxí v oblasti managementu a prodeje.

Vytvářím a dodávám mým klientům tréninky a školení šitá na míru. Rozvíjím komunikační a řídící schopnosti vedoucích pracovníků a manažerů. Vedu praktické tréninky obchodních a komunikačních dovedností pro obchodníky.

Pracuji rovněž jako kouč zaměřený na individuální koučink. V této roli spolupracuji nejčastěji s manažery a specialisty v různých pracovních pozicích a pomáhám jim nalézat nejlepší cesty ke zvládnutí jejich profesionálních úkolů, nalezení jejich silných stránek a rozvinutí jejich osobního potenciálu.

V poradenské práci se zaměřuji zejména na podporu změn, využití potenciálu zaměstnanců, řízení obchodu a využití klientské báze.