Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami).
Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.
Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie)
V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.
Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.
Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.
Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
O autorovi:
Ing. Dušan Jílek - lektor, kouč, poradce
Nezávislý lektor, trenér, kouč a poradce s více než 31letou praxí v oblasti managementu a prodeje.
Vytvářím a dodávám mým klientům tréninky a školení šitá na míru. Rozvíjím komunikační a řídící schopnosti vedoucích pracovníků a manažerů. Vedu praktické tréninky obchodních a komunikačních dovedností pro obchodníky.
Pracuji rovněž jako kouč zaměřený na individuální koučink. V této roli spolupracuji nejčastěji s manažery a specialisty v různých pracovních pozicích a pomáhám jim nalézat nejlepší cesty ke zvládnutí jejich profesionálních úkolů, nalezení jejich silných stránek a rozvinutí jejich osobního potenciálu.
V poradenské práci se zaměřuji zejména na podporu změn, využití potenciálu zaměstnanců, řízení obchodu a využití klientské báze.