Telefonický a e-mailový kontakt je nedílnou součástí našeho života. V pracovním životě však není zdrojem zábavy a potěšení, nýbrž aktivní telefonování a oslovování je činností, kterou se snažíme dosáhnout určitého cíle: zjistit informace, nabídnout zboží či službu, sjednat schůzku apod.
Kurz je určen:
Pracovníkům v telefonickém prodeji, finančním a bankovním poradcům, recepčním a asistentkám, telefonním operátorům, pracovníkům oddělení péče o zákazníka, manažerům všech úrovní, všem, pro něž je aktivní telefonování a e-mailová korespondence důležitou součástí jejich práce.
Obsah kurzu:
• Specifika telefonické komunikace
• Profesionální chování při telefonování
• Příchozí a odchozí hovor
• Formy telefonických hovorů
• Výhody a nevýhody telefonního jednání
K tomuto kurzu doporučujeme zakoupit výukový film Asertivita v telefonním rozhovoru.
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 3000,- Kč.