Marketingová prezentace pro malé firmy


Cena4 900 Kč

Pomůžeme Vám nastavit marketingovou strategii a vybrat ty správné nástroje pro její realizaci. Klademe velký důraz na propojení marketingu s obchodem a využití silných stránek firmy. Dohlédneme na to, aby firma neutratila ani korunu navíc za aktivity, které jí nic nepřináší.

Cíl kurzu: 

pomoci klientům pracujících v malých firmách s marketingem jejich firmy. Po absolvování kurzu by měl klient sám, bez pomocí mezičlánku, nastavit své marketingové kanály tak, aby zvýšil prodej svých výrobků či služeb.

Obsah kurzu:

  • výhody a nevýhody marketingu malých firem
  • organizační členění v práci s marketingem
  • analýza marketingového prostředí
  • marketingový plán
  • určení rozpočtu
  • určení měřitelných cílů
  • různé typy strategií marketingu
  • průzkum trhu
  • poznání zákazníka
  • práce s reklamními agenturami
  • marketingový mix 5P
  • mix marketingových kanálů

Cenové podmínky:

  • k ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši
  • v případě účasti 2 a více osob z jedné firmy je cena kurzu 4500,- Kč/osoba bez DPH
  • cena za kurz zahrnuje: náklady na realizaci kurzu, coffeebreak

Čas konání: 9:00-17:00hod.

Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

 

 

Seminářem Vás bude provázetVýsledek obrázku pro lumír mořkovský Bc. Lumír Mořkovský, lektor, konzultant

Lumír Mořkovský se věnuje podnikání a vzdělávání. Jeho vzdělávacími obory jsou zejména komunikace mezi lidmi, ve firmách, dále styly vedení, Time management, asertivita, popřípadě obory věnované mediálním, anebo marketingovým otázkám.

Lektor vychází především ze zkušeností své pracovní praxe. Ve světě médií, soukromých firem, komunikací      s lidmi a marketingovou činností je přes dvacet let.

Při vedení kurzů dává velký prostor účastníkům k vyjádření jejich názorů a potřeb.

 

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii