Petra Vrbová: Sociální sítě v budování značky zaměstnavatele

Věděli jste, že 6 z 10 uchazečů o práci aktivně zkoumá firemní kulturu prostřednictvím sociálních médií? Otevřete dveře k novým talentům a vytvořte nezapomenutelný dojem!

Cena:449 Kč

  • Dostupnost:Skladem
  • Vrbova.jpg
  • Vrbova 2.png
  • Vrbova.jpg
  • Vrbova 2.png
Popis produktu
Popis produktu

Smyslem této knihy je tedy vám detailněji představit způsoby, kterými využívat sociální sítě k tomu, abyste přitahovali zajímavé kandidáty, šířili povědomí o značce zaměstnavatele a efektivně prezentovali vaše firemní hodnoty, kulturu, smýšlení, hodnoty tak, aby případní kandidáti hned věděli, jestli se jedná oboustrannou souhru.

Sociální sítě nejsou jen platformou – jsou klíčem k úspěšné značce zaměstnavatele. Objevte, jak můžete využít jejich plný potenciál bez ohledu na rozpočet – od organického šíření hodnot a firemní kultury po placenou propagaci, která vám otevírá nové možnosti.

Autorka o knize:

"K sepsání této knihy mě přivedly dotazy účastníků mých školení o employer brandingu a HR marketingu. Nejen jim je totiž jasné, o jak zajímavý a funkční prostor pro prezentaci společnosti a komunikaci nejen s kandidáty se jedná. Navíc také brzy již bude generace Z pokrývat až čtvrtinu pracovního trhu. Právě tato generace je známá svou oblibou v chytrých zařízeních a sociálních sítích. 

V marketingu a hlavně content marketingu se pohybuji už přes 12 let a posledních 5 let se zabývám HR marketingem a pomáhám společnostem budovat a hlavně zatraktivňovat jejich značku zaměstnavatele. To zahrnuje mimo jiné vymýšlením a tvorbu strategií obsahové stránky pro malé i velké společnosti. 

Budování značky zaměstnavatele, HR marketing a nábor obecně je pro mě až fascinující pro svou obrovskou komplexnost a množství stran a faktorů, které do toho všeho vstupují. Právě tyto zkušenosti jsem se rozhodla shrnout do knihy, kterou držíte v rukou."

Autorka:

Petra Vrbová

Jmenuji se Petra Vrbová a pohybuji v marketingu už přes 12 let a z toho posledních 5 let se aktivně věnuji HR marketingu, budování značek zaměstnavatelů a sociálním sítím.

Pravidelně školím jako jednotlivce tak celé společnosti. Radím jim, jak zaktraktivňovat značku zaměstnavatele, šířit o ní povědomí a také přitahovat nové zajímavé talenty a udržovat stávající zaměstnance. 

Stojím také za založením společnosti Digital HR Marketing, která poskytuje komplexní online vzdělávání jak v HR marketingu tak employer brandingu.

Jsem také lektorkou v rámci Pokročilé akademie SUHR. Pravidelně pořádám webináře a konstantně se snažím o osvětu ohledně HR marketingu a employer brandingu nejen v komunitě HR profesionálů a majitelů firem.

POZOR!: V PŘÍPADĚ ZÁJMU O OSOBNÍ PŘEVZETÍ NA NĚKTERÉ Z NAŠICH POBOČEK KONTAKTUJTE MARTINU BUČKOVOU: 777 038 112.

ISBN: 978-80-11-05704-6

Počet stran: 232