Prezentace příběhem


Tento produkt již není v nabídce.


Základ je v přípravě

Hlavní sdělení a auditorium – top-managementuříkáme jiné věci jiným způsobem než podřízeným. Základní typologie: Jací jsou posluchači? Procvičíme odhad důležitosti sdělení.

Hledání příběhu – příběhy každému pomáhají zapamatovat si to podstatné z prezentace. Na praktických cvičeních si vyzkoušíme, že prezentovatelný příběh lze najít za vším (i za grafy měsíčních výsledků firmy).

Struktura prezentace – praktické tipy k vystavění prezentace i k přípravě podklad, například metody „scénář v nadpisech“, „top-down“, „bottom-up“. Představíme si základy čtení snímků – co na ně patří, co nám při prezentování ubližuje (poznámky jsou pomocník, ne atraktivní obsah).

 

Řídím svoji prezentaci

Řeč těla a rétorika – stačí 10 vteřin před kamerou a poznáte sami, co zlepšovat. Seznámíte se s rozmlouvadly a dostanete pár tipů, jak překonat trému.

Timemanagement – každý příběh má pointu. A tu nesmíme promeškat za žádnou cenu. Pětiminutová prezentace zapůsobí nejlépe, když je vystavěna jako antické drama.

Vlastní prezentační styl – jaký je rozdíl mezi „tak se to má dělat“ a „tak to vyhovuje mně“? Obrovský. Je to ten rozdíl, který z vás udělá mistra prezentačních dovedností.

 

Lektor kurzu:

Martin Luhan

Rozhlasový a televizní moderátor, herec, ale také projektový manažer, kameraman a webdesigner. Prakticky uplatňuje storytelling a scenáristiku v umělecké skupině OLDstars, kde je ve správní radě, zároveň ale i v korporátním prostředí. Založil společnost Žijurád Multimedia, která natáčí video, tvoří webové stránky a pomáhá s online marketingem.

 

Cenové podmínky:

Pro členy HR Klubu zdarma
Pro e-členy 1 250 Kč
Cena pro nečleny HR Klubu 2 250 Kč

 

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii