Základ je v přípravě
Hlavní sdělení a auditorium – top-managementuříkáme jiné věci jiným způsobem než podřízeným. Základní typologie: Jací jsou posluchači? Procvičíme odhad důležitosti sdělení.
Hledání příběhu – příběhy každému pomáhají zapamatovat si to podstatné z prezentace. Na praktických cvičeních si vyzkoušíme, že prezentovatelný příběh lze najít za vším (i za grafy měsíčních výsledků firmy).
Struktura prezentace – praktické tipy k vystavění prezentace i k přípravě podklad, například metody „scénář v nadpisech“, „top-down“, „bottom-up“. Představíme si základy čtení snímků – co na ně patří, co nám při prezentování ubližuje (poznámky jsou pomocník, ne atraktivní obsah).
Řídím svoji prezentaci
Řeč těla a rétorika – stačí 10 vteřin před kamerou a poznáte sami, co zlepšovat. Seznámíte se s rozmlouvadly a dostanete pár tipů, jak překonat trému.
Timemanagement – každý příběh má pointu. A tu nesmíme promeškat za žádnou cenu. Pětiminutová prezentace zapůsobí nejlépe, když je vystavěna jako antické drama.
Vlastní prezentační styl – jaký je rozdíl mezi „tak se to má dělat“ a „tak to vyhovuje mně“? Obrovský. Je to ten rozdíl, který z vás udělá mistra prezentačních dovedností.
Lektor kurzu:
Martin Luhan
Rozhlasový a televizní moderátor, herec, ale také projektový manažer, kameraman a webdesigner. Prakticky uplatňuje storytelling a scenáristiku v umělecké skupině OLDstars, kde je ve správní radě, zároveň ale i v korporátním prostředí. Založil společnost Žijurád Multimedia, která natáčí video, tvoří webové stránky a pomáhá s online marketingem.
Cenové podmínky:
Pro členy HR Klubu zdarma
Pro e-členy 1 250 Kč
Cena pro nečleny HR Klubu 2 250 Kč