Znásobte své obchodní schopnosti a dovednosti, naučte se vést obchodní jednání a nenechte se zaskočit námitkami. Na tomto kurzu získáte komplexní návod na realizaci špičkového obchodního jednání a dotahování prodeje do úspěšného konce podle principů NLP.
Co se v kurzu naučíte:
- 5 fází prodeje podle NLP
- Budovat vztahy a důvěru se zákazníky
- Vést úspěšnou konverzaci
- Strategii kladení otázek
- Strategii zvládání námitek
- Zkrátit proces obchodního jednání
- Odlišite se od konkurence
- Zvýšit počet kvalitních zákazníků
- Zvýšit množství a hodnotu objednávek
Struktura kurzu
- Naučíte se ověřený systém prodeje podle NLP
- Naučíte se 8 klíčových pilířů úspěšného prodeje
- Naučíte se principy prodeje z NLP a kognitivních věd
- Naučíte se budovat vztahy a důvěru se zákazníky
- Naučíte se klást správné otázky správně a ve správný čas
- Naučíte se rozpoznávat a vyvolávat potřeby
- Naučíte se rozpoznávat a vyvolávat nová očekávání
- Naučíte se vést vyváženou konverzaci
- Naučíte se správně reagovat na námitky a naslouchat signálům
- Naučíte se projednávat rozpočet a cenové řešení
- Naučíte se prezentovat investiční přínos vašeho řešení
- Vytvoříte si motivační systém pro dosahování 100% úspěšnosti
- Vytvoříte si efektivní time management
- Prakticky procvičíte jednotlivé fáze prodeje, strategii kladení otázek a zvládání námitek
Dodavatelem kurzu je vzdělávací společnost Uniquse.
Přestávka na oběd 12:00-13:00, účastníci si jej zajišťují sami.
Představení lektora:
Karel Kopůnec, MBA
jednatel, výkonný ředitel, trenér a školitel
Karel Kopůnec je expert na Sales, Telesales, Multicall Sales Systems, Mind Mapping, Strategické řízení, Leadership a vyjednávání. Sám uskutečnil více než 100 000 obchodních telefonátů, 10 000 obchodních jednání, vedl stovky obchodníků a vytrénoval tisíce prodejců, manažerů a profesionálů.
Současně má 25 let praxe v nejrůznějších oborech, zejména v oblasti médií, marketingu, výzkumu trhu a vzdělávání. Působil také jako trenér, školitel a team leader v call centrech, ale také jako výkonný nebo marketingový ředitel ve společnostech zabývajících se stavebnictvím, strojírenstvím, financemi, investicemi nebo leasingem. Jeho teoretické znalosti jsou tak plně podpořeny schopnostmi a dovednostmi, které získal přímo "v terénu".