Obsah kurzu:
- Základní principy komunikace
- Nástroje efektivní komunikace
- Verbální a neverbální komunikace
- Typologie komunikačních typů a jak s nimi jednat
- Komunikační bariéry a jejich překonávání
- Jednání s problematickými klienty (agresivní, nemluvný, upovídaný)
Co vám kurz přinese:
- Zvýšení kvalifikace
- Možnost karierního růstu
- Získávání certifikátu a učebních materiálů
- Možnost využívat e-learningového portálu
- Absolvování kvalitního programu vedeného zkušenými odborníky
Kurz je určen:
Účastníkům dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji, kteří jsou zaměstnáni na pozici (nebo o tuto pozici usilují) pracovníků přicházejících do bezprostředního styku s občany a klienty úřadu nebo soukromým společnostem podnikajícím v oboru služeb.
Cenové podmínky:
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Název projektu: Tvorba a ověření nových vzdělávacích programů (jednání s klienty a manažerské dovednosti ve veřejné správě a službách) pro účastníky dalšího vzdělávání Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.04/01.0101