Komunikační dovednosti


Tento produkt již není v nabídce.


Obsah kurzu:

  • Základní principy komunikace
  • Nástroje efektivní komunikace
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Typologie komunikačních typů a jak s nimi jednat
  • Komunikační bariéry a jejich překonávání
  • Jednání s problematickými klienty (agresivní, nemluvný, upovídaný)

Co vám kurz přinese:

  • Zvýšení kvalifikace
  • Možnost karierního růstu
  • Získávání certifikátu a učebních materiálů
  • Možnost využívat e-learningového portálu
  • Absolvování kvalitního programu vedeného zkušenými odborníky

Kurz je určen:

Účastníkům dalšího vzdělávání v Jihomoravském kraji, kteří jsou zaměstnáni na pozici (nebo o tuto pozici usilují) pracovníků přicházejících do bezprostředního styku s občany a klienty úřadu nebo soukromým společnostem podnikajícím v oboru služeb.

Cenové podmínky:

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.

Název projektu: Tvorba a ověření nových vzdělávacích programů (jednání s klienty a manažerské dovednosti ve veřejné správě a službách) pro účastníky dalšího vzdělávání Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.04/01.0101