Přidělování práce a rozdělování úkolů
Manažeři jsou denně vystaveni situacím, kdy rozhodují, plánují, rozdávají úkoly. Jak správně pracovat se svým časem a s časem svých podřízených? Jak efektivně organizovat průběh pracovního dne? Na modelovém příkladu stavební firmy vidíme, jak finanční ředitel plýtvá časem svým i svých podřízených a přitom jsou všichni přepracovaní. Když dodrží pár jednoduchých zásad, zefektivní tím činnost svou i celého týmu.
Tipněte si – jaké byly jeho nejčastější chyby a proč byli jeho podřízení naštvaní?
Komu je určen:
- Pracovníkům středního managementu
- Vedoucím oddělení nebo týmu
- Vedoucím projektových týmů, kteří potřebují koordinovat práci různých lidí
- Všem ostatním, kteří organizují činnost a práci lidí
Proč bych si měl výukový film koupit?
- Inovativní způsob výuky
- Audiovizuální zážitek umožňující lepší zapamatování
- Větší motivace k učení
- Zpestření výukového programu
- Stručné a jasné pojetí tématu – příklady z české praxe
- Možnost opakovatelného využití
Po zakoupení vám bude zaslán odkaz s plnou verzí výukového filmu.
Na další ukázky těchto filmů se můžete podívat zde.