Čtení emocí druhých – jak rozpoznat nesoulad slov a těla - webinář


30.4.2024 9:00 - 13:00 | Webinář
30.5.2024 9:00 - 13:00 | Webinář
Cena1 500 Kč

Čtení emocí druhých – jak rozpoznat nesoulad slov a těla

Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem. Můžete si přidat jeden klíčový navíc.

 

Komu je kurz určen:

Pro jednotlivce, kteří v rámci svých pracovní činnosti potřebují součinnost druhých lidí. Ať kolegů, kolegyň nebo dodavatelů či zákazníků. Úspěch jejich práce je přímo úměrný schopnosti „číst v druhých lidech“.

Co vám nabízíme:

  • Sebepoznání osobního postoje vůči vyjednávání.
  • Definování úzkých míst a slabin, které brání úspěšnému využívání informací z neverbální komunikace.
  • Návod, jak dosáhnout změny zevnitř.
  • Jednoduchou metodu, jak číst sdělení, která nám druhá strana slovně nechce přímo sdělit. Respektive, jak číst, zda slova, která slyšíme jsou v souladu s tím, co vidíme.

Metody:

  • Interaktivní, individuální formou.
  • Testy
  • Diskuse

Přínos:

Účastníci získají jednoduchý návod, jak číst soulad slov a těla. Naučí se definovat, zda je druhé strana v pohodě nebo nepohodě.

 

Lektor:

Bc. Milan Nerud

Má ekonomické (management, marketing, logistika) ale i humanitní (psychologie, sociologie) vzdělání. Což mu umožňuje chápat, jak výsledkově, tak sociálně zaměřené podnikatele, manažery i členy týmů. Praxi konzultanta vykonává 20 let. Během této doby pracoval pro desítky firem. Z oblasti malých a středních českých a moravských firem. Zaměřuje se maximálně na efektivitu a praktický přínos.  

Úspěch zákazníka je jeho první, druhý, třetí … úkol, zadání, za předpokladu respektování situace a reality zákazníka. Vždy hledá a otvírá skrytý potenciál, tajemství úspěchu, o kterém zákazník ještě ani neví. Svých zákazníků si váží, za svůj život mnohé dokázali a vybudovali.

Díky jeho pomoci se zákazníkům podařilo zvýšit podíl opakovaného prodeje od věrných zákazníků, vytvořit nové obchodní vztahy, zaujmout nové cílové skupiny. Je si jistý, že úspěšný marketing je dobře vedená šachová partie. Hra, která má jasného vítěze. Zákazníka!

V letech 2013 až 2016 pořádal konference pro podnikatele, obchodníky a marketéry. V osmi městech proběhly desítky setkání, kterých se účastnilo kolem 800 účastníků.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah