Co můžeme udělat pro budování firemní značky? Jaké má personální marketing dopady v praxi? Budeme hledat odpovědi na otázky, co firma dělá ve vztahu k zaměstnancům, ať již budoucím, současným nebo bývalým a co je třeba udělat navíc. Budeme se ptát, jak se mění práce personalistů uvnitř a vně firmy.
Cílem kurzu je naučit se používat nové efektivní nástroje vyhledávání a výběru nových zaměstnanců na sociálních sítích a zařadit jednoduché marketingové nástroje pro práci s lidskými zdroji.
Obsah kurzu:
- Životní cyklus zaměstnance a firemní kultura
- Plánování a nové trendy ve vyhledávání uchazečů
- Význam adaptačních programů
- Efektivní řízení procesu rozvoje a kariérního růstu zaměstnanců
- Jak a proč pečovat o odcházející zaměstnance?
Kurz je určen:
Manažerům, personálním manažerům, personalistům, specialistům lidských zdrojů.
Cenové podmínky:
- K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
- Při účasti dvou a více osob z jedné firmy je cena 3 000 Kč/osobu bez DPH.