Employer branding vs. personální marketing


Tento produkt již není v nabídce.


Co můžeme udělat pro budování firemní značky? Jaké má personální marketing dopady v praxi? Budeme hledat odpovědi na otázky, co firma dělá ve vztahu k zaměstnancům, ať již budoucím, současným nebo bývalým a co je třeba udělat navíc. Budeme se ptát, jak se mění práce personalistů uvnitř a vně firmy. 

Cílem kurzu je naučit se používat nové efektivní nástroje vyhledávání a výběru nových zaměstnanců na sociálních sítích a zařadit jednoduché marketingové nástroje pro práci s lidskými zdroji.

Obsah kurzu:

  • Životní cyklus zaměstnance a firemní kultura
  • Plánování a nové trendy ve vyhledávání uchazečů
  • Význam adaptačních programů
  • Efektivní řízení procesu rozvoje a kariérního růstu zaměstnanců
  • Jak a proč pečovat o odcházející zaměstnance?

Kurz je určen:

Manažerům, personálním manažerům, personalistům, specialistům lidských zdrojů.

Cenové podmínky:

  • K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
  • Při účasti dvou a více osob z jedné firmy je cena 3 000 Kč/osobu bez DPH.
Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii
Podobné kurzy