Jak koučovat a motivovat svůj obchodní tým


místo konání:Praha
max. kapacita:10
termín:10.2.2015 (09:00 - 17:00 hod)

Tento produkt již není v nabídce.


Motivovat znamená přimět druhého, aby nějakou činnost dělal, protože skutečně chce. Pak ji vykonává kvalitně, efektivně a samostatně. A právě to očekáváme od obchodníků, obchodních zástupců. Každý z nich je však individualita a univerzální recept na motivaci proto nemůže existovat. Vycházíme-li přitom při práci s lidmi z jejich skutečného potenciálů a zájmů, můžeme dosahovat velmi zajímavých výsledků.  Právě koučink je efektivní metoda, která dává možnost nacházet v lidech jejich silné stránky a podporovat je. Dává jim prostor k zamyšlení nad uplatněním vlastních silných stránek nikoli na základě pokynu, ale jejich osobního rozhodnut. Díky tomu pak pracují aktivně, samostatně, efektivně. Koučování a motivování by proto měly patřit do výbavy všech manažerů, vedoucích obchodních týmů a interních trenérům obchodních
a prodejních dovedností – proto je tento kurz určen zejména jim.

 

Co Vám kurz přinese

  • Obohacení práce s obchodním týmem o novou metodu – koučování.
  • Seznámení se základními principy a metodami koučinku.
  • Uvědomění si dopadu (de)motivace na výkon obchodníka.
  • Vyjasnění vazby koučování – motivace.
  • Praktický nácvik koučování.

 

Obsah kurzu:

  • Co je to koučování, jaká má být kouč
  • Motivace, motivace a výkon obchodního týmu 
  • Základní principy koučinku obchodního týmu
  • Stanovení cíle koučování a jeho vyhodnocování
  • Komunikační dovednosti kouče, otázky jako základní nástroj koučování
  • Zpětná vazba jako nástroj kouče  
  • Individuální přístup k různým typům lidí
  • Jak koučovat v obchodní praxi, dokumentace koučování
  • Praktická cvičení a nácvik koučování

K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.

Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 3000,-  Kč/osoba.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii
Další termíny