Nápad nebo příležitost?


Tento produkt již není v nabídce.


Strategický trychtýř - technika ohodnocení podnikatelské příležitosti používaná v top korporacích a využitelná pro každého podnikatele.

Čtyři kroky od generování inovativních nápadů až po vyhodnocení toho, který stojí za další investice. Jednoduchá technika relativně rychlého oddělení nápadů od obchodních příležitostí, kterou využije každý manažer odpovědný za inovaci a podnikatel hledající nové obchodní příležitosti. Součástí kurzu je i akční plán a pracovní listy, které s tímto čtyřstupňovým vyhodnocením pomůžou. Následuje konzultace s lektorkou nad Vaším konkrétním záměrem. Kurz je vedený lektorkou s praxí ve vedení strategického týmu , který vyhodnocoval nápady na nové služby a produkty pro amerického mobilního operátora.

Michaela Tilton

SETKÁNÍM VÁS BUDE PROVÁZET: Ing. Michaela Tilton, MBA

Michaela vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a poté odešla do USA, kde vystudovala management na Kalifornské univerzitě v Los Angeles a zastávala různé manažerské pozice ve firmách zaměřených na komunikační technologie. Svou kariéru začala v Los Angeles v marketingu v jednom z největších online maloobchodních prodejců své doby - eToys.com. Poté pracovala jako ředitelka marketingu ve firmě New.net založené známým internetovým inkubátorem Idealab! Po přestěhování na východní pobřeží USA pracovala pro mobilního operátora Sprint Nextel, nejprve v produktovém managementu a poté vedla strategický tým specializující se na ohodnocení podnikatelských příležitostí v různých oblastech produktů a služeb. V roce 2007 se vrátila do Čech, kde založila a vede vzdělávací společnost spolupracující s více než 100 lektory, sama se věnuje lektorské činnosti, tvorbě a strategickému vedení portfolia vzdělávacích produktů, jejichž nabídku rozšířila od raného dětství až po dospělost.

Délka kurzu: 3 výukové hodiny prezenčně

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii