Jednání s klienty se zdravotním znevýhodněním


Tento produkt již není v nabídce.


Komunikace s osobou se zdravotním znevýhodněním a následná péče o ni, resp. poskytnutí služby mohou být ztíženy jak bariérou na straně znevýhodněné osoby, tak obavami, neznalostí a špatným vyhodnocením situace na straně poskytovatele služby.

Program může být na vyžádání zacílen na konkrétní druh zdravotního znevýhodnění, resp. rozšířen na více dnů. Dokážeme také zajistit ko-lektora s příslušným druhem postižení.

Obsah kurzu:

  • obecné zásady jednání se znevýhodněnými osobami
  • jak identifikovat konkrétní zdravotní znevýhodnění
  • techniky překonávání komunikačních bariér, podpůrná komunikace
  • nácvik práce s osobami se znevýhodněním v modelových situacích z praxe účastníků kurzu

Kurz je určen:

úředníkům, učitelům, řidičům a stewardkám, prodavačům, pracovníkům ve službách, sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách a všem dalším osobám, které přichází do kontaktu se zdravotně znevýhodněnými osobami

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii