Ing. Ivana Černá, MBA

lektor, kouč ACC (ICF) a BBCC, konzultant, interim manažer

Praxi v oblasti personálního managementu získala v Panasonic AVC Networks Czech s.r.o, kde pracovala ve vedení personálního oddělení a zajišťovala nábor a vzdělávání v Plzni a Žatci. Do roku 2007 vedla projekt Panasonic School. V této společnosti zavedla efektivní výběr a trénink přímých zaměstnanců a zabývala se motivací a kariérním rozvojem.

Od roku 2011 pracuje jako externí poradce a kouč. Od roku 2014 využívá svých zkušeností jako konzultant, lektor a interim manažer. Zaměřuje se na oblast komunikace, pesonální management, manažerské dovednosti, strategické řízení a řízení procesů a firemní kulturu.

Dnes pracuje na pozici regionálního ředitele v mezinárodní společnosti TAB. Práce v TAB představuje poradenskou a konzultační činnost pro malé a střední firmy. Využívá strukturu alternativních boardů a škálu nástrojů pro celou oblast řízení podniků.

 Obsahově se zaměřuje na krizové situace v různých, hlavně výrobních, firmách. Analyzuje a řeší problematiku spojenou s vedením a motivací zaměstnanců přímo v dané společnosti. Na základě provedených analýz vykonává poradenské služby, školení a individuální i skupinový koučink.

Praxe v oblasti firemního vzdělávání od roku 2006.

Praxe v oblasti poradenství zaměřeného na management podniku od roku 2013.