Asertivní jednání - cesta k efektivní komunikaci a duševní vyrovnanosti
Asertivní člověk vystupuje sebevědomě, má pozitivní přístup k okolí, je otevřený a vyrovnaný.
Obsah školení:
- 4 důležité dovednosti – nástroje efektivní komunikace (empatie, aktivní naslouchání, kladení otázek, reakce na námitky).
- Manipulace otázkami.
- Základní typy chování – agresivní, pasivní a asertivní.
- Manipulace – nejčastější formy a obrana proti ní.
- Vybrané asertivní techniky a jejich použití.
- Asertivní přijetí oprávněné a neoprávněné kritiky.
- Jak formulovat kritiku..
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.