Kniha "Efektivní komunikace"
Kniha popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci.
Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci.
Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace „nefunguje“. Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit.
Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe.
Kniha „Efektivní komunikace“ obsahuje následující části:
Komunikační proces
Komunikační typy lidí
Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci
Specifika e-mailové komunikace
Zpětná vazba
Čtyři komunikační situace z firemní praxe
Asertivita
Konflikty
O autorovi: Ing. Dušan Jílek
Lektor, kouč a konzultant.
Je majitelem společnosti AZ SKILLS s.r.o., která se specializuje na pořádání kurzů manažerských, komunikačních a obchodních dovedností.
Více na www.dusanjilek.cz a www.az-skills.cz .
Od stejného autora již vyšlo:
Manažer jako druhé řemeslo
ISBN: 978-80-7568-252-9
Vydal Powerprint, 2020
TITUL ROZEBRÁN
Profesionální telefonování
ISBN: 978-80-7568-013-6
Vydal Powerprint, 2.vydání 2021
Jak to mám všechno stihnout
ISBN: 978-80-7568-476-9
Vydal Powerprint, 2022
Jak připravit skvělou prezentaci
ISBN: 978-80-7568-553-7
Vydal Powerprint, 2022
Pozor, přichází zákazník!
ISBN: 978-80-7568-614-5
Vydal Powerprint, 2023