Kniha „Pozor, přichází zákazník!“
Manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.
Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat.
Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami.
V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy.
Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci.
Kniha „Pozor, přichází zákazník!“ vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek.
V knize najdete mimo jiné následující kapitoly:
- Pozitivní první dojem
- Navázání kontaktu se zákazníkem
- Prodavač v roli poradce
- Psychologie rozhodování zákazníků
- Jak sdělit cenu
- Překonání námitek
- Cross-selling
- Upselling
- Nejčastější nákupní signály
- Základy merchandisingu
Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy.
Takže pozor, zákazník přichází!
O autorovi:
Ing. Dušan Jílek
Lektor, kouč a konzultant.
Je majitelem společnosti AZ SKILLS s.r.o., která se specializuje na pořádání kurzů manažerských, komunikačních a obchodních dovedností.
Více na www.dusanjilek.cz a www.az-skills.cz.
Od stejného autora již vyšlo:
Manažer jako druhé řemeslo
ISBN: 978-80-7568-252-9
Vydal Powerprint, 2020
Profesionální telefonování
ISBN: 978-80-7568-013-6
Vydal Powerprint, 2.vydání 2021
Jak to mám všechno stihnout
ISBN: 978-80-7568-476-9
Vydal Powerprint, 2022
Jak připravit skvělou prezentaci
ISBN: 978-80-7568-553-7
Vydal Powerprint, 2022