E-learningový kurz - Jak efektivně komunikovat po telefonu
Telefonický a e-mailový kontakt je nedílnou součástí našeho života. V pracovním životě však není zdrojem zábavy a potěšení, nýbrž aktivní telefonování a oslovování je činností, kterou se snažíme dosáhnout konkrétní cíle: zjistit informace, nabídnout zboží či službu, sjednat schůzku apod.
Kurz je určen:
- pracovníkům telefonického prodeje, telefoním operátorům
- finančním a bankovním poradcům
- recepčním a asistentkám (back office)
- pracovníkům oddělení péče o zákazníka
- manažerům všech úrovní řízení
- všem, pro které je aktivní telefonování a e-mailová komunikace důležitou součástí pracovní činnosti
Stručná osnova kurzu:
- specifika telefonické komunikace
- profesionální chování při telefonování
- příchozí a odchozí hovor
- formy telefonických hovorů
- výhody a nevýhody telefonického jednání
Po uhrazení částky na základě zaslané faktury vám budou zaslány přihlašovací údaje do e-learningové lekce
Údaje o kurzu:
- standardní
- 45 min studia
- pro začátečníky / středně pokročilé
- unikátní obsah
- přehledná skripta + výukové video