Emoční inteligence pro moderní leadery a manažery
Emoce jsou v dnešní době na prvním místě, žijeme v turbulentní době a dynamika změn je mnohem rychlejší než naše schopnost změny zachytit a pojmenovat. A právě emoce jsou pro práci manažera důležitější mnohem více, než si běžně při řízení firmy uvědomujeme… Ano, osobnost manažera a leadera týmu nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu i jednání se zákazníkem.
Proč mám jít na kurz? Myslím, že si s lidmi rozumím.
Náš praktický workshop pro vás bude zajisté přínosem, i když jste v této oblasti ušli kus cesty, nebo máte dar jednat s lidmi od přírody. Pochopíte totiž mnohé další benefity empatie a získáte schopnost ještě vylepšit svou sociální inteligenci. Naučíte se identifikovat jednotlivé druhy emocí u sebe i u druhých a také si osvojíte techniky, jak zamezit negativním pocitům. Budete rozumět více sobě i druhým - získáte schopnost pracovat s emocemi rámci managementu firmy.
Obsah školení formu workshopu:
- Mysl, mozek a koncentrace - co je to EQ
- Typy emocí a jak je definovat
- Neverbální signály a jak je správně interpretovat
- Sebeobraz a zpětná vazba - jak ji poskytovat
- Hierarchie hodnot a etiko terapie
- Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
- Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
- 10 klíčových vlastností empatického leadera
Lektor
Vít Baloušek - lektor, konzultant, marketér
• Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil
tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a
reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB,
Proximity/BBDO a Leo Burnett
• Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní
tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti,
digitální komunikace a sociální sítě - školil mimo jiné tyto značky: Amazon,
Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro,
Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism,
Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR...
• Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav
práva a právní vědy
• Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda
Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia...
• Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro
celou EU
• Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe
– školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje
se na zlepšování firemních výsledků.
• Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu –
kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a
myslete kreativně.