Emoční inteligence pro moderní leadery a manažery


16.3.2023 9:00 - 14:00
Cena2 950 Kč

Emoční inteligence pro moderní leadery a manažery

Emoce jsou v dnešní době na prvním místě, žijeme v turbulentní době a dynamika změn je mnohem rychlejší než naše schopnost změny zachytit a pojmenovat. A právě emoce jsou pro práci manažera důležitější mnohem více, než si běžně při řízení firmy uvědomujeme… Ano, osobnost manažera a leadera týmu nesmí ignorovat emoční inteligenci, protože to může mít zásadní vliv na efektivitu práce celého týmu i jednání se zákazníkem.


Proč mám jít na kurz? Myslím, že si s lidmi rozumím.

Náš praktický workshop pro vás bude zajisté přínosem, i když jste v této oblasti ušli kus cesty, nebo máte dar jednat s lidmi od přírody. Pochopíte totiž mnohé další benefity empatie a získáte schopnost ještě vylepšit svou sociální inteligenci. Naučíte se identifikovat jednotlivé druhy emocí u sebe i u druhých a také si osvojíte techniky, jak zamezit negativním pocitům. Budete rozumět více sobě i druhým - získáte schopnost pracovat s emocemi rámci managementu firmy.

 

Obsah školení formu workshopu: 

  • Mysl, mozek a koncentrace - co je to EQ
  • Typy emocí a jak je definovat
  • Neverbální signály a jak je správně interpretovat
  • Sebeobraz a zpětná vazba - jak ji poskytovat
  • Hierarchie hodnot a etiko terapie
  • Jak zvládat negativní emoce /nejen/ v managementu
  • Jak změnit své zavedené vzorce prožívání emocí
  • 10 klíčových vlastností empatického leadera

Lektor

Vít Baloušek - lektor, konzultant, marketér

• Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil
tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a
reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB,
Proximity/BBDO a Leo Burnett

• Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní
tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti,
digitální komunikace a sociální sítě - školil mimo jiné tyto značky: Amazon,
Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro,
Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism,
Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR...

• Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav
práva a právní vědy

• Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda
Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia...

• Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro
celou EU
• Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe
– školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje
se na zlepšování firemních výsledků.

• Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu –
kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a
myslete kreativně.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah