Jak drahá je (ne)odvaha
Kolikrát za život člověk promarní „coby, kdyby“ a ostatní ukážou, jak to mohlo dopadnout?
Komu je kurz určen:
Pro všechny jednotlivce, kteří jsou osobně odpovědni za svou cestu. Pro všechny „na volné noze“, kteří sami ovlivňují, kam míří a kam dojdou.
Co vám nabízíme:
- Sebepoznání osobního postoje vůči odvaze riskovat.
- Definování úzkých míst a slabin, které brání úspěšnému rozhodování.
- Návod, jak dosáhnout změny zevnitř.
- Jednoduchou metodu, jak jinak přistupovat příště při tvorbě a realizaci nějakého nápadu.
Metody:
- Interaktivní, individuální formou.
- Testy
- Diskuse
Přínos:
Účastníci získají jiný pohled na kreativitu, rozvoj, tvorbu nových projektů a celkově management změny.
Lektor:
Bc. Milan Nerud
Má ekonomické (management, marketing, logistika) ale i humanitní (psychologie, sociologie) vzdělání. Což mu umožňuje chápat, jak výsledkově, tak sociálně zaměřené podnikatele, manažery i členy týmů. Praxi konzultanta vykonává 20 let. Během této doby pracoval pro desítky firem. Z oblasti malých a středních českých a moravských firem. Zaměřuje se maximálně na efektivitu a praktický přínos.
Úspěch zákazníka je jeho první, druhý, třetí … úkol, zadání, za předpokladu respektování situace a reality zákazníka. Vždy hledá a otvírá skrytý potenciál, tajemství úspěchu, o kterém zákazník ještě ani neví. Svých zákazníků si váží, za svůj život mnohé dokázali a vybudovali.
Díky jeho pomoci se zákazníkům podařilo zvýšit podíl opakovaného prodeje od věrných zákazníků, vytvořit nové obchodní vztahy, zaujmout nové cílové skupiny. Je si jistý, že úspěšný marketing je dobře vedená šachová partie. Hra, která má jasného vítěze. Zákazníka!
V letech 2013 až 2016 pořádal konference pro podnikatele, obchodníky a marketéry. V osmi městech proběhly desítky setkání, kterých se účastnilo kolem 800 účastníků.