Motivovat znamená přimět druhého, aby nějakou činnost dělal, protože skutečně chce. Pak ji vykonává kvalitně, efektivně a samostatně. A právě to očekáváme od obchodníků, obchodních zástupců. Každý z nich je však individualita a univerzální recept na motivaci proto nemůže existovat. Vycházíme-li přitom při práci s lidmi z jejich skutečného potenciálů a zájmů, můžeme dosahovat velmi zajímavých výsledků. Právě koučink je efektivní metoda, která dává možnost nacházet v lidech jejich silné stránky a podporovat je. Dává jim prostor k zamyšlení nad uplatněním vlastních silných stránek nikoli na základě pokynu, ale jejich osobního rozhodnut. Díky tomu pak pracují aktivně, samostatně, efektivně. Koučování a motivování by proto měly patřit do výbavy všech manažerů, vedoucích obchodních týmů a interních trenérům obchodních
a prodejních dovedností – proto je tento kurz určen zejména jim.
Co Vám kurz přinese
- Obohacení práce s obchodním týmem o novou metodu – koučování.
- Seznámení se základními principy a metodami koučinku.
- Uvědomění si dopadu (de)motivace na výkon obchodníka.
- Vyjasnění vazby koučování – motivace.
- Praktický nácvik koučování.
Obsah kurzu:
- Co je to koučování, jaká má být kouč
- Motivace, motivace a výkon obchodního týmu
- Základní principy koučinku obchodního týmu
- Stanovení cíle koučování a jeho vyhodnocování
- Komunikační dovednosti kouče, otázky jako základní nástroj koučování
- Zpětná vazba jako nástroj kouče
- Individuální přístup k různým typům lidí
- Jak koučovat v obchodní praxi, dokumentace koučování
- Praktická cvičení a nácvik koučování
K ceně kurzu bude připočtena DPH v zákonné výši.
Při účasti dvou a více osob z jedné firmy cena 3000,- Kč/osoba.