Jak naplánovat den - webinář


11.12.2024 9:00 - 13:00 | Webinář
15.1.2025 9:00 - 13:00 | Webinář
Cena1 500 Kč

Jak naplánovat den

Bez plánování není úspěch, nebo to tak není?

 

Komu je kurz určen:

Pro všechny aktivní jednotlivce, kteří sami sebe řídí. Rozložení aktivit během dne má přímí dopad na jejich efektivitu a spokojenost.

 

Co vám nabízíme:

  • Sebepoznání osobního postoje vůči plánování.
  • Definování úzkých míst a slabin, které brání úspěšnému plánování.
  • Návod, jak dosáhnout změny zevnitř.
  • Jednoduchou metodu, jak efektivně plánovat den. 

 Metody:

  • Interaktivní, individuální formou.
  • Testy
  • Diskuse
  • Simulace plánování konkrétního dne

Přínos:

Změnu postoje vůči plánování aktivit během dne. Větší zapojení tohoto nástroje sebeřízení do praxe, což se výrazně promítne do efektivity a zlepšení výsledků.

 

Lektor:

Bc. Milan Nerud

Má ekonomické (management, marketing, logistika) ale i humanitní (psychologie, sociologie) vzdělání. Což mu umožňuje chápat, jak výsledkově, tak sociálně zaměřené podnikatele, manažery i členy týmů. Praxi konzultanta vykonává 20 let. Během této doby pracoval pro desítky firem. Z oblasti malých a středních českých a moravských firem. Zaměřuje se maximálně na efektivitu a praktický přínos.  

Úspěch zákazníka je jeho první, druhý, třetí … úkol, zadání, za předpokladu respektování situace a reality zákazníka. Vždy hledá a otvírá skrytý potenciál, tajemství úspěchu, o kterém zákazník ještě ani neví. Svých zákazníků si váží, za svůj život mnohé dokázali a vybudovali.

Díky jeho pomoci se zákazníkům podařilo zvýšit podíl opakovaného prodeje od věrných zákazníků, vytvořit nové obchodní vztahy, zaujmout nové cílové skupiny. Je si jistý, že úspěšný marketing je dobře vedená šachová partie. Hra, která má jasného vítěze. Zákazníka!

V letech 2013 až 2016 pořádal konference pro podnikatele, obchodníky a marketéry. V osmi městech proběhly desítky setkání, kterých se účastnilo kolem 800 účastníků.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah