Jak psát (nejen) inzeráty
Na co si dát pozor při psaní (nejen) inzerátů?
Komu je kurz určen:
pro HR pracovníky, kteří jsou v lovu na ajťáky začátečníky
Obsahová náplň:
Psát jsme se naučili už ve škole. Ale jak psát, aby to upoutalo, dávalo smysl?
Řekneme si, na co si dát pozor při psaní (nejen) inzerátů. Poznáme triky copywriterů. A podrobně rozebereme nové trendy v psaní pracovních inzerátů, naučíme se, jak napsat inzerát, díky kterému získáte ty pravé uchazeče.
- Slova, čísla, přídavná jména
- Tučný vykřičník
- Krácené zkratky
- První věta
- Než začneme psát (inzerát)
- Hledáte jednorožce?
- Proč chci CV nebo LinkedIn profil?
- Struktura inzerátu
- Hraní se slovy
- Zaujmi, ale ne moc
- Benefity? Mzda?
- Feedback
Cíle a přínosy:
Orientace v IT světě z pohledu recruitmentu.
Lektorka:
Mgr. Veronika Veith
Externí a interní HR pracovník, lektor, mediátor, poradce Ve své praxi propojuji 13 let zkušeností z působení v HR oboru stejně jako znalosti z oblasti sociální práce, psychologie a pedagogiky, získaných nejen studiem na VŠ, ale i řadou absolvovaných kurzů, školení a workshopů na toto téma, a především pak praxí, životem a svými komunikačními dovednostmi. |
Od pozice HR konzultanta v personální agentuře po absolvování VŠ jsem prošla všemi interními pozicemi v personálním oddělení až po stav, kdy jsem se věnovala externímu zajištění personálních služeb a školení. V rámci interního působení v personalistice mám zkušenosti z velmi malých firem, stejně jako ze společností o velikosti víc jak 600 zaměstnanců. Působila jsem ve strojírenských společnostech, firmách z oblasti IT vývoje, Business Inteligence, marketingu, developerských projektů, vzdělávacích společnostech atd. Věnovala jsem se HR auditům, auditům HR procesů, revizi a správě pracovně právní dokumentace, zpracování interních HR předpisů a postupů, recruitmentu, nastavování systémů hodnocení a odměňování, revizi a vedení osobních složek zaměstnanců, nastavování vnitropodnikového systému vzdělávání, procesu onboradingu stejně jako outplacementu, poskytování Mystery náboru a/nebo Emploee mystery, poskytování HR poradenství, psychologické testování uchazečů i zaměstnanců, věnovala jsem se HR PR a práci se sociálními sítěmi, jsem mediátor sporů. Mám zkušenosti s organizováním firemních eventů (až pro 800 osob) a organizováním teambuildingů. Prováděla jsem revize a zpracování GDPR nejen pro HR oddělení společnosti, ale i pro celé firmy se všemi agendami, včetně externích smluvních ujednání. Mimo HR oblast jsem působila jako lektor soft skillových témat (time management, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, …) a odborných témat (úspěšná asistentka, umění náboru, LinkedIn v HR, škola pro personalisty, kreativní HR inzerát, pracovní právo pro mistry a střední management, …) Jsem velmi pyšná na spoluautorství projektu, který převedl HR procesy do elektronické podoby. Ve spolupráci s IT pracovníkem jsme vytvořili rozsáhlý software, který zastřešil HR procesy v rámci firmy, která měla 600 zaměstnanců. Mimo svou profesní dráhu působím jako vedoucí mládeže dobrovolných hasičů Ivančice. Chovám několik druhů australských papoušků, mám psa, kočku, manžela a syna ???? Lidé u mě oceňují otevřenost, komunikativnost, upřímnost a pozitivní naladění. Jsem extrémně dochvilná. Mou negativní vlastností je důraz na systematičnost a řád. Ke všem vždy přistupuji jako k rovnocenným partnerům, ale sama na sebe kladu velmi vysoké nároky. |