Jak se dělá značka firmy? - webinář


Cena1 250 Kč

Jak se dělá značka firmy

Pojďte se s námi zorientovat v tom, co je to značka firmy a naučit se základy toho, jak ji budovat.

 

Komu je kurz určen:

  • HR pracovníkům
  • vedoucí pracovníků
  • pracovníkům, kteří mají na starost PR firmy

Obsahová náplň:

V dnešním světě plném konkurence máme dvě možnosti. Buď si objednáme brand na míru, outsourcovaně. Do práce se pustí řada kreativců, markeťáků, produkťáků, web vývojářů atd. Budou nám podsouvat své zaručeně nejlepší nápady a myšlenky, tvořit loga, tištěné materiály, zcela nové webovky atd. Výsledek bude jistě perfektní, ale vynaložené náklady nemusí být pro všechny firmy únosné.

Nebo se na to podíváme zevnitř firmy. A ujasníme si, jak se vlastně dělá značka firmy.

A právě o tom si budeme povídat na tomto kurzu:

  • Jak se buduje značka firmy
  • Role firemní kultury
  • Výsledek budování značky firmy
  • Kdo buduje značku firmy
  • Základní pilíře značky firmy
  • Pilíře firemní kultury
  • Komunikace, rituály, symboly

 

le a přínosy:

Cílem kurzu je zorientovat se v tom, co je to značka firmy a naučit se základy toho, jak ji budovat.

 

Lektorka:

Mgr. Veronika Veith

 

Externí a interní HR pracovník, lektor, mediátor, poradce

Ve své praxi propojuji 13 let zkušeností z působení v HR oboru stejně jako znalosti z oblasti sociální práce, psychologie a pedagogiky, získaných nejen studiem na VŠ, ale i řadou absolvovaných kurzů, školení a workshopů na toto téma, a především pak praxí, životem a svými komunikačními dovednostmi.

Od pozice HR konzultanta v personální agentuře po absolvování VŠ jsem prošla všemi interními pozicemi v personálním oddělení až po stav, kdy jsem se věnovala externímu zajištění personálních služeb a školení.

V rámci interního působení v personalistice mám zkušenosti z velmi malých firem, stejně jako ze společností o velikosti víc jak 600 zaměstnanců. Působila jsem ve strojírenských společnostech, firmách z oblasti IT vývoje, Business Inteligence, marketingu, developerských projektů, vzdělávacích společnostech atd.

Věnovala jsem se HR auditům, auditům HR procesů, revizi a správě pracovně právní dokumentace, zpracování interních HR předpisů a postupů, recruitmentu, nastavování systémů hodnocení a odměňování, revizi a vedení osobních složek zaměstnanců, nastavování vnitropodnikového systému vzdělávání, procesu onboradingu stejně jako outplacementu, poskytování Mystery náboru a/nebo Emploee mystery, poskytování HR poradenství, psychologické testování uchazečů i zaměstnanců, věnovala jsem se HR PR a práci se sociálními sítěmi, jsem mediátor sporů.

Mám zkušenosti s organizováním firemních eventů (až pro 800 osob) a organizováním teambuildingů.

Prováděla jsem revize a zpracování GDPR nejen pro HR oddělení společnosti, ale i pro celé firmy se všemi agendami, včetně externích smluvních ujednání.

Mimo HR oblast jsem působila jako lektor soft skillových témat (time management, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, …) a odborných témat (úspěšná asistentka, umění náboru, LinkedIn v HR, škola pro personalisty, kreativní HR inzerát, pracovní právo pro mistry a střední management, …)

Jsem velmi pyšná na spoluautorství projektu, který převedl HR procesy do elektronické podoby. Ve spolupráci s IT pracovníkem jsme vytvořili rozsáhlý software, který zastřešil HR procesy v rámci firmy, která měla 600 zaměstnanců.

Mimo svou profesní dráhu působím jako vedoucí mládeže dobrovolných hasičů Ivančice.

Chovám několik druhů australských papoušků, mám psa, kočku, manžela a syna ????

Lidé u mě oceňují otevřenost, komunikativnost, upřímnost a pozitivní naladění. Jsem extrémně dochvilná. Mou negativní vlastností je důraz na systematičnost a řád.

Ke všem vždy přistupuji jako k rovnocenným partnerům, ale sama na sebe kladu velmi vysoké nároky.

 

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah