Jak se stát dobrým lektorem
Přijďte se stát profesionálním lektorem.
Provedeme vás komplexním tréninkem lektorských dovedností od plánování přes realizaci až po vyhodnocení vzdělávací akce.
Obsah školení:
- Komunikační dovednosti a jejich využití při vedení kurzů.
- Typologie lektorů, jejich předpoklady a jejich kompetence.
- Pedagogický vztah lektor – účastník - autorita a jak ji získat.
- Metody vzdělávání a vzdělávací proces.
- Příprava, plánování a evaluace vzdělávacích aktivit.
- Osobní příprava a přednášení prezentace.
- Jak pracovat s účastníky kurzů (publikem).
- Základní pravidla pro tvorbu elektronické prezentace.
- Základní metodika webináře.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.