Jak vždy dotáhnout obchod
Tolik promarněné snahy a k ničemu. Jde to i jinak.
Komu je kurz určen:
Pro jednotlivce, kteří obchodují se zákazníky a jsou jediní, kteří jsou přímo odpovědní za svoje obchodní výsledky.
Co vám nabízíme:
- Sebepoznání osobního postoje vůči dotahování obchodu.
- Definování úzkých míst a slabin, které brání úspěšnému dotahování obchodu.
- Návod, jak dosáhnout změny zevnitř.
- Jednoduchou metodu, jak si vždy z každého jednání odnést výsledek, který výrazně ovlivní osobní spokojenost a dlouhodobou schopnost kvalitně vykonávat obchodní činnost.
Metody:
- Interaktivní, individuální formou.
- Testy
- Diskuse
- Simulace jednání.
Přínos:
Návod, jak vždy získat z jednání jednoznačný a konkrétní výsledek. Návod, jak si vždy říct o obchod.
Lektor:
Bc. Milan Nerud
Má ekonomické (management, marketing, logistika) ale i humanitní (psychologie, sociologie) vzdělání. Což mu umožňuje chápat, jak výsledkově, tak sociálně zaměřené podnikatele, manažery i členy týmů. Praxi konzultanta vykonává 20 let. Během této doby pracoval pro desítky firem. Z oblasti malých a středních českých a moravských firem. Zaměřuje se maximálně na efektivitu a praktický přínos.
Úspěch zákazníka je jeho první, druhý, třetí … úkol, zadání, za předpokladu respektování situace a reality zákazníka. Vždy hledá a otvírá skrytý potenciál, tajemství úspěchu, o kterém zákazník ještě ani neví. Svých zákazníků si váží, za svůj život mnohé dokázali a vybudovali.
Díky jeho pomoci se zákazníkům podařilo zvýšit podíl opakovaného prodeje od věrných zákazníků, vytvořit nové obchodní vztahy, zaujmout nové cílové skupiny. Je si jistý, že úspěšný marketing je dobře vedená šachová partie. Hra, která má jasného vítěze. Zákazníka!
V letech 2013 až 2016 pořádal konference pro podnikatele, obchodníky a marketéry. V osmi městech proběhly desítky setkání, kterých se účastnilo kolem 800 účastníků.