Jednání a vyjednávání pro manažery a vedoucí pracovníky


Cena3 349 Kč

Jednání a vyjednávání pro manažery a vedoucí pracovníky

Vzdělávací kurz Jednání a vyjednávání vám poskytne komplexní přehled základních zásad pro vedení úspěšného vyjednávání.

 

Proč jít na kurz?

  • Porozumíte svým vlastním verbálním i neverbálním projevům ve vyjednávání.
  • Naučíte se základní postupy vyjednávání a použivat vhodné formy argumentace.
  • Seznámíte se s modelovými příklady ve vyjednávání.
  • Získáte základní předpoklady pro zvládání obtížných situací v pracovní o osobní oblasti.

Probíraná témata kurzu:

  • Jednání jako základní forma komunikace
  • Základní předpoklady pro úspěšnost vyjednávání   
  • Osobnost vyjednavače          
  • Osobní rozvoj jako primární prevence 
  • Prvky osobního rozvoje  
  • Sebepoznání a sebepojetí          
  • Seberegulace a sebeorganizace           
  • Psychohygiena   
  • Kreativita
  • Sociální rozvoj jako součást osobního rozvoje  
    • Typy osobností
    • Poznávání lidí     
      • Řešení konfliktních situací    
      • Vyjednávání obecně      
      • Vlastnosti vyjednavače  
        • Dobrý vyjednavač   
        • Špatný vyjednavač  
        • Hlavní zásady vyjednávání        
        • Fáze vyjednávání
          • Vlastní jednání        
          • Chyby, kterých se vyjednavači dopouštějí        
          • Konkrétní kroky  
            • Argumentace a manipulace 
            • Logický klam      
            • Klamy spočívající v odvádění pozornosti          
            • Klamy oslovující emoce a další psychologické motivy 
            • Argument poukazující na důsledky       
            • Kvalifikující jazyk
            • Společenský apel (bandwagon fallacy, argumentum ad populum)    
            • Záměna předmětu         
            • Anonymní autorita         
            • Zdání klame       
            • Induktivní klamy
            • Kauzální klamy   
            • Chybný směr
            • Neformální druhy falešných závěrů      
            • Argumenty méně chápajících lidí         
              • Manipulace a manipulátoři  
              • Řešení obtížných situací       
              • Základní schéma řešení obtížné situace           
              • Důsledky dobrého a špatného řešení    
              • Přehled možného jednání
                • Asertivní přístup a asertivita v praxi
                • Efektivní asertivní jednání         
                • Klíčové asertivní techniky                     
                  • Strategie zvládání obtížných situací

V rámci tréninku si také přímo vyzkoušíte techniky podporující efektivní komunikaci v obtížné situaci.

 

Lektor

 

Ing. Peter Jaďuď

  • Absolvoval VŠ se specializací ekonomie a řízení. Emeritní generální ředitel banky, jednatel, konzultant, finanční ředitel tuzemských i zahraničních korporátů, emeritní vedoucí od. účetnictví a rozpočtu Generálního finančního ředitelství ČR. Certifikován jako účetní a daňový poradce. Autor stovek odborných textů, článků, knih, lektorských manuálů a ekonomických sborníků.
  • Lektor od roku 1982, celkově cca. 13 000 lektorských hodin.
  • V současnosti OSVČ v oblasti strategické ekonomie municipalit, lektor a kouč.
Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah
najdete v kategorii