Konfliktní komunikace – námitky jako příležitost jak se domluvit
Komunikace je nezbytná pro mezilidské vztahy. Díky ní můžeme vyjadřovat své pocity, názory a řešit konflikty.
Komu je kurz určen:
- pro všechny, kteří chtějí posílit svojí komunikační sebejistotu hlavně v obtížných situacích
- pro manažery
- vedoucí týmů
- spolupracovníky
- obchodníky
Cíl kurzu:
- Dokázat rozpoznat konflikt a najít správné řešení
- Zlepšit sebejistotu v komunikaci ve vyhrocené situaci
- Naučit se a procvičit techniky a přístupy k řešení konfliktu
Obsahová náplň:
- Komunikační proces a základní komunikační pravidla.
- Složky komunikace.
- Přesvědčivost v komunikaci a vyjednávání.
- Důležité dovednosti – nástroje (techniky) efektivní komunikace – Emoční inteligence - Empatie, Aktivní naslouchání, Kladení otázek, reakce na námitky a argumentace.
- Strategie řešení konfliktních situací.
- Komunikace s různými typy lidí - základní komunikační typologie a její vliv na komunikaci a vyjednávání.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.
Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.
Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.