Konfliktní komunikace – námitky jako příležitost jak se domluvit - webinář


15.5.2024 8:00 - 13:00 | Webinář
Cena1 950 Kč

Konfliktní komunikace – námitky jako příležitost jak se domluvit

Komunikace je nezbytná pro mezilidské vztahy. Díky ní můžeme vyjadřovat své pocity, názory a řešit konflikty.

 

Komu je kurz určen:

  • pro všechny, kteří chtějí posílit svojí komunikační sebejistotu hlavně v obtížných situacích
  • pro manažery
  • vedoucí týmů
  • spolupracovníky
  • obchodníky

Cíl kurzu:

  • Dokázat rozpoznat konflikt a najít správné řešení
  • Zlepšit sebejistotu v komunikaci ve vyhrocené situaci
  • Naučit se a procvičit techniky a přístupy k řešení konfliktu

 

Obsahová náplň:

  • Komunikační proces a základní komunikační pravidla.
  • Složky komunikace.
  • Přesvědčivost v komunikaci a vyjednávání.
  • Důležité dovednosti – nástroje (techniky) efektivní komunikace – Emoční inteligence - Empatie, Aktivní naslouchání, Kladení otázek, reakce na námitky a argumentace.
  • Strategie řešení konfliktních situací.
  • Komunikace s různými typy lidí - základní komunikační typologie a její vliv na komunikaci a vyjednávání.

Lektor:

Mgr. Rudolf Hadrava

Lektor, kouč, konzultant

Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.

Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství.

Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností.

Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).

Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.