LINKEDIN komplexně
Nejen firemní LINKEDIN, ale jak na této síti vůbec začít.
Ať už přemýšlíte, jestli je tato síť pro Vás, nebo už máte profil a nevíte jak ho rozhýbat nebo jste ambasadorem značky a chcete vědět jak vytěžit ze sítě pro vaši firmu maximum, tak právě vám je určen tento kurz. během 4 hodin získáte základní povědomí o síti, o tom jak upravit váš firemní nebo osobní profil. Kde a co na síti najdete, tipy a triky jak začít úspěšně budovat firemní stránku. A hlavně proč je dobré na této síti být aktivní.
Komu je kurz určen:
- malým a středním firmám, které buď o této síti uvažují, nebo to pro ně byla jen okrajová záležitost
- jednotlivcům, kteří spravují sociální firemní sítě
- nebo také věčným začátečníkům právě s touto sítí
Obsahová náplň:
- Obecné zásady této sítě - jak to celé funguje, algoritmy, vlastníci a co všechno síť toleruje či nikoliv. Také se podíváme na specifika českého LINKEDINu.
- Co kde najdete - projdeme společně, co kde na LI najdete, kde se co upravuje. Mimo jiné se podíváme na funkce co byly nově přidané a také na ty co jsou nenávratně pryč.
- Proč není LinkedIn nový Facebook - podíváme se na monetizaci této sítě a jaké inovace přinesl a chce přinášet nový vlastník této sítě.
- Firemní x Osobní profil - jsou mezi profily tak obrovské rozdíly? Na co se který hodí víc a jak si mohou navzájem pomáhat při budování značky.
- Základní chyby v tvorbě profilu - jaké jsou nešvary českého LINKEDINu a jak jim předcházet. Ukážeme si ty nejčastější chyby a omyly, kterým se lidé na této síti dopouštějí.
- Tipy jak začít jak psát - dostanete řádku mých vlastních poznatků, co dle mého funguje a může pomoci tedy v propagaci i vám.
- Koho na síti sledovat - závěrem vám dám tipy na osoby, které chcete mít ve své síti, nebo které chcete sledovat, abyste věděli, co se na síti právě děje nového a nemuseli to sami těžce někde hledat.
Lektor: Václav Kantor
Přes deset let působí v oblasti obchodu a rozvoje projektů. V oblasti sociálních sítí se pohybuje ve všech rolích. Tedy od uživatele, tvůrce až po správce firemního obsahu.
Má za sebou korporátní i freelencerskou zkušenost, kterou aplikuje právě ve svých workshopech.
"Jsem tak trochu alchymista, spojuji různé prvky a různé znalosti z oboru a ono vždycky vznikne něco zajímavého".