Marketing malých firem
Marketingová strategie je klíčovým prvkem pro úspěch malé firmy.
Komu je kurz určen:
Majitelům a zaměstnancům malých firem, kteří potřebují pomoci s marketingem své firmy, a v budoucnu si jej budou dělat sami.
Obsah školení:
- Stanovit si cíle.
- Určit si cílovou skupinu zákazníků.
- Jak oslovit, budeme oslovovat.
- Průzkum potřeb cílové skupiny, preferencí a chování.
- Lepší přizpůsobení marketingové kampaně.
- Zaměření se na webové stránky.
- Zacílení se na sociální média.
- Výběr vhodné platformy.
- Aktivní komunikace se stávajícími a potenciálními zákazníky.
- Obsahový marketing, E-mailový marketing, SEO (Search Engine Optimization), offline marketing…
Lektor:
Mgr. Lumír Mořkovský
Lumír Mořkovský se věnuje podnikání a vzdělávání. Jeho vzdělávacími obory jsou zejména komunikace mezi lidmi, ve firmách, dále styly vedení, Time management, asertivita, popřípadě obory věnované mediálním, anebo marketingovým otázkám.
Lektor vychází především ze zkušeností své pracovní praxe. Ve světě médií, soukromých firem, komunikací s lidmi a marktingovou činností je přes dvacet let.
Při vedení kurzů dává velký prostor účastníkům k vyjádření jejich názorů a potřeb.
Odbornost, lektorská a poradenská specializace
- prezentační a komunikační dovednosti, rétorika, jednání s různými typy lidí, asertivní jednání, řešení konfliktů a zvládání námitek
- mediální systémy
- marketing, správný výběr marketingové komunikace, online komunikace
- vedení lidí, motivace, emoce, firemní kultura
- obecná andragogika, projekt vzdělávání