Nejčastější chyby v produktové fotografii
Tvoříte první snímky do e-shopu, nevíte si rady, jak je nafotit nebo zda oslovit agenturu, fotografa na volné noze? Chcete mít takové fotky produktů, aby zaujaly každého zákazníka?
Snad každý začínající e-shop řeší finanční situaci, jak vytvořit produkt a zároveň neinvestovat velké částky. Na webináři se seznámíte s tím, kde vznikají nejčastější chyby u produktové fotografie, jaký je rozdíl u agentury a fotografa na volné noze. Dozvíte se také, na co si dát u fotografií pozor a jak mít správně nastavené osvětlení.
Osnova:
1. Úvod do světa produktové fotografie
2. Jaký je rozdíl focení doma vs. agentura (fotograf)
3. Na co si dát pozor u produktového fotografování
4. Nejčastější chyby u produktové fotografie
5. Závěr a povídání + bonusy
Pro koho je webinář vhodný:
Pro všechny začínající podnikatele v oblasti e-shopu, začínající fotografy ale také zkušené prodejce, kteří chtějí mít snímky nastavené tak, aby byly co nejprodejnější.
Lukáš Černý
Jsem grafik a fotograf na volné noze již 10 let s 20letou praxí v oboru. Je to práce, která mě naplňuje už od počátku. Již na základní škole jsem snil o tom, jak budu fotografem a grafikem. Po vystudování obou škol jsem dlouhá léta pracoval jako grafik pro tiskárny. Moje cesta začala ve farmaceutické tiskárně jako grafik a montážník, později jsem změnil zaměstnání jako grafik pro malou tiskárnu. Čas postupoval pomalu a každým krokem jsem se posouval dále. Věnoval jsem se focení a jezdil na foto workshopy, zdokonaloval se, a vytvářel tak první snímky. Nejdříve jsem fotil krajinářskou tématiku a později po nástupu do redakce časopisu Koktejl jsem se začal věnovat cestování, focení portrétů, později i fotografování svateb.
Později jsem začal spolupracovat s e-shopy, kde nejdříve fotím a zdokonaluji jejich produkty, později se také stávám konzultantem na fotografování produktů. Pro různé firemní spolky a setkání podnikatelů začínám s přednáškou o produktové fotografii. Větší zdokonalení v tomto oboru nastalo až v roce 2020, kdy jsem začal s fotografováním trofejí a medailí v tzv. uzavřeném prostoru tak, aby snímky měly jedinečnou barevnost, a hlavně neobsahovaly žádný rušivý element, jako je odlesk prostředí nebo samotný fotograf.
V současnosti fotím nejčastěji pro začínající e-shopy, případně radím, jak fotit v domácím prostředí nebo spolupracuji na velkých projektech.
Často také fotím reportáže, interiér a exteriér pro realitní kanceláře, firmy hotely, kavárny, výrobní haly a mnoho dalších.