Neurověda ve vzdělávání VII.


2.4.2020 | Praha
Cena2 500 Kč

Pro příznivce poznávání schopností lidského mozku a všechny, kteří chtějí tyto poznatky aplikovat v procesu učení a výchovy je připraveno další, sedmé pokračování konference Neurověda ve vzdělávání. Uskuteční se 2. dubna 2020 v Praze. Podrobnosti najdete na webu konference www.neurovedavevzdelavani.cz .

Akreditace MŠMT

  •     získáte osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu pro Vaše celoživotní vzdělávání
  •     finance na registrační poplatek můžete čerpat z fondů Evropské unie
  •     na akreditované školení snadněji získáte uvolnění od vedení školy
  •     akreditací dalo Ministerstvo školství najevo, že je naše konference kvalitní a přínosná pro pedagogické            pracovníky

Obsah konference:

Již teď se můžete těšit na nová témata přednášek, zahraniční a české specialisty z oboru a oblasti vzdělávání a neurovědy, případové studie, zajímavý program a praktické workshopy. Získané poznatky z prezentací českých i zahraničních odborníků na poli neurovědy ve vzdělávání jsou uplatnitelné pro zakladatele a ředitele škol, jazykových škol, učitele soustřeďující se na práci s dětmi nadanými i s dětmi s poruchami učení, lektory, kouče, manažery vzdělávacích středisek pro dospělé, rodiče zapojené do domácího nebo komunitního vzdělávání, a každého, koho zajímá přirozený rozvoj dovedností a trénink mozku. Součástí konference jsou i workshopy zaměřené na aplikaci neurovědeckých poznatků ve vzdělávání a výuce jazyků.

 

Program a řečníci VII. ročníku:

MUDr. František Koukolík, DrSc., FCMA

František Koukolík vystudoval Fakultu všeobecného lékařství UK v Praze. Je přední český neuropatolog se zaměřením na neurodegenerativní choroby mozku. Od roku 1983 je primářem patologie Thomayerovy nemocnice v Praze, je vedoucí Národní referenční laboratoře pro Creuzfeldt-Jakobovu nemoc, člen Newyorské akademie věd, České lékařské akademie a českého centra PEN klubu. Věnuje se vědecké esejistice. Vydal okolo padesáti časopiseckých vědeckých publikací a řadu monografií o vztahu poškození mozku a duševních funkcí, za které získal řadu ocenění, např. cenu rozhlasového pořadu Meteor za publikaci Mozek a jeho duše. V současnosti přednáší na 3. lékařské fakultě UK v Praze, kde je zároveň členem vědecké rady.


PhDr. Jan Svoboda

PhDr. Jan Svoboda je akreditovaným lektorem pro Českou i Slovenskou republiku, vystudoval jednooborovou psychologii a působil jako poradenský psycholog. V současné době je zaměstnán jako vysokoškolský učitel na katedře školní a pedagogické psychologie Ostravské univerzity. Aktuálně působí jako supervizor azylových domů, nestátních poradenských pracovišť a Domovů důchodců. Během mnohaleté praxe publikoval více než 100 článků, např. v populárně-vědeckých časopisech Ty a Já, Konfrontace, Psychologie dnes, Prevence. Napsal několik skript a publikací, z těch posledních zmiňme Poradenský dialog či Agrese a agresivita předškolních dětí.

 

Mgr. Bohumil Bob Kartous, Ph.D.

Absolvoval Pedagogickou fakultu MU v Brně a postgraduální studium na Fakultě sociálních studií UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracoval ve společnosti Scio, kde se podílel na aktivitách v oblasti vnějších vztahů a společenské odpovědnosti. Od roku 2012 přednáší na Vysoké škole ekonomiky a managementu v Praze. Na téma vzdělávání publikuje v českých médiích (Hospodářské noviny, Lidové noviny, MF Dnes aj.). Je autor publikace Skandinávské zkušenosti s inkluzivním vzděláváním, která vznikla na základě cesty skandinávskými zeměmi (Norskem, Finskem, Dánskem a Švédskem). Působí jako editor Britských listů, kritického internetového deníku.

 

Martha S. Burns, Ph.D.  

Jako neurovědkyně a autorka více než 100 článků a několika knih se Dr. Martha Burns řadí k předním světovým expertům na to, jak se děti učí. Často hovoří na téma důležitosti aplikace vědy o učení v primárním, předškolním a školním vzdělávání. Dr. Burns je Adjunct Associate Professor na Northwestern University, členkou the American Speech-Language-Hearing Association a 35 let pracovala jako členka lékařského týmu v nemocnici Evanston-Northwestern Hospital. Její specializací je řeč a rozvoj mozku. V současné době žije v Chicagu, USA.

 

PhDr. Mgr. Jeroným Klimeš, Ph.D.,   

PhDr. Mgr. Jeroným Klimeš, Ph.D., studoval na Filozofické fakultě UK a na University of Texas v USA. Získal doktorát z psychologie v roce 2002. V roce 2006 pracoval jako konzultant pro veřejného ochránce práv a vyučoval psychologii na Filozofické fakultě UK. Zabývá se psychologickým poradenstvím v tématech rodiny a vztahů. Publikuje odborné články, účastní se diskusních pořadů. Vyjadřuje se k tématům partnerských vztahů, psychologie kolektivu či vliv technologií na vývoj mozku. Během své praxe také posuzoval zájemce o osvojení dětí pro Městské centrum sociálních služeb Praha a zkoumal psychologické dopady neplodnosti.

 

PaedDr. Eva Váňová     

 Eva Váňová vystudovala obor matematika – chemie na Pedagogické fakultě v Ústí nad Labem. Celkem 26 let pracovala na různých pozicích ve státním školství. Absolvovala velké množství seminářů a kurzů zaměřených na arteterapii, tvořivé učení a inkluzi. Již jedenáctým rokem pracuje s lidmi z celé šíře spektra populace pomocí Feuersteinova instrumentálního obohacování (FIE). Jako trenérka Instrumentálního obohacování vzdělává další zájemce o tuto metodu a je supervizorem zprostředkovatelů a trenérů.

 

Ing. Michaela Tilton, MBA       

Michaela vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a poté odešla na 11 let do USA, kde vystudovala management na University of California a zastávala různé manažerské pozice ve firmách zaměřených na komunikační technologie. V roce 2007 přivezla do Čech licenci na první program zaměřený na rozvoj dovedností od raného dětství. Ovlivněna studiem nových vědeckých směrů ve vzdělávání rozšířila nabídku o další licence na nové programy. V současné době Michaela vede firmu, která spolupracuje s více než 100 certifikovanými lektory a nabízí inovativní vzdělávací programy angličtiny od raného dětství až po dospělost.

Konference je určena:
Odborníkům i veřejnosti - všem, kdo se zajímají o inovativní formy vzdělávání, založené na poznatcích neurovědy, tj. v souladu s tím, co víme o lidském mozku, a o tom, jak se učí.

Cenové podmínky:
Cena zahrnuje účast na všech nabízených přednáškách, workshopech a občerstvení včetně oběda.

 

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah