Neurověda ve vzdělávání VIII.
Využijte nejnovější poznatky o fungování mozku při rozvoji dovedností a učení.
Podrobnosti najdete na webu konference www.neurovedavevzdelavani.cz .
Akreditace MŠMT
- získáte osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu pro vaše celoživotní vzdělávání
- finance na registrační poplatek můžete čerpat z fondů Evropské unie
- na akreditované školení snadněji získáte uvolnění od vedení školy
- akreditací dalo Ministerstvo školství najevo, že je naše konference kvalitní a přínosná pro pedagogické pracovníky
Obsah konference:
Již teď se můžete těšit na nová témata přednášek, zahraniční a české specialisty z oboru a oblasti vzdělávání a neurovědy, případové studie, zajímavý program a praktické workshopy.
Získané poznatky z prezentací českých i zahraničních odborníků na poli neurovědy ve vzdělávání jsou uplatnitelné pro zakladatele a ředitele škol, jazykových škol, učitele soustřeďující se na práci s dětmi nadanými i s dětmi s poruchami učení, lektory, kouče, manažery vzdělávacích středisek pro dospělé, rodiče zapojené do domácího nebo komunitního vzdělávání a každého, koho zajímá přirozený rozvoj dovedností a trénink mozku.
Součástí konference jsou i workshopy zaměřené na aplikaci neurovědeckých poznatků ve vzdělávání a výuce jazyků.
Harmonogram:
08:15 – 09:00 Registrace účastníků
09:00 – 09:15 Zahájení konference
09:15 – 10:00 doc. PhDr. Laura Janáčková, CSc.
Láska aneb kam mizí mozek
10:00 – 11:00 Mgr. Bohumil Kartous, PhD.
Vzdělávání „z parního stroje na hyperloop“
11:00 – 11:20 Coffee break
11:20 – 12:40 prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc.
Mozek a jeho tajemství
12:40 – 13:30 Oběd
13:40 – 14:45 Ivana Němcová
Práce s talentovanými dětmi
14:45 – 15:00 Rozdělení do pracovních sekcí:
Pozvání moderátorem na jednotlivé workshopy
1. SEKCE „NEJLEPŠÍ PRAXE UČENÍ“
2. SEKCE „SEBEROZVOJ“
Každá sekce zaměřena na konkrétní cílovou skupinu.
15:00 – 15:15 Coffee break
15:15 – 17:00 Workshopy – dvě oddělené sekce:
Sekce „SEBEROZVOJ“
Mgr. et Mgr. Vendula Jašková, Ph.D.
Feuersteinovo instrumentální obohacování jako nástroj k efektivní inkluzi
Sekce „NEJLEPŠÍ PRAXE UČENÍ“
Mgr. et Bc. Andrea Kretíková, MSc.
Kyberšikana aneb šikana bez modřin
17:00 Konec