Pozor na kybernetická nebezpečí na internetu
„Jedno z pravidel pro život: nesmíš se nikdy cítit v bezpečí.“ Otto František Babler
Prevence před hrozbami na internetu je to nejdůležitější! Internet se stal součástí našeho životního stylu a počet informací, dat a obsahu každý den narůstá. Digitální svět nám dává bezesporu spoustu zajímavých příležitostí, ale má i svá skrytá nebezpečí. Společně zmapujeme rizika nebezpečného chování v internetovém prostředí a na sociálních sítích.
Cíle a přínosy – co se naučíte:
Soustředíme se na primárně na včasnou prevenci, protože řešit následky je mnohem náročnější. Objevíte, jak se chovat na internetu s co nejmenším rizikem. Dozvíte se aktuální světové trendy v oblasti ochrany uživatelů internetu. Inspirujete se pro svůj každodenní bezpečný život v digitálním světě. Pochopíte, jaké jsou motivace útočníků na internetu a jak se připravit včas na hrozby.
Obsah školení formu workshopu:
- Internet a Big data – informační exploze pokračuje
- Digitální stopa je nesmazatelná
- Sociální sítě jako součást životního stylu
- Generace - cílové skupiny a jejich chování na Internetu
- Co je to informační gramotnost – edukace na prvním místě
- Motivace útočníků – o co jim jde a proč to dělají
- Nebezpečné chování na internetu – jak se projevuje
- Kyberstalking – obtěžování v digitálním světě
- Sociální inženýrství – když přijde firma o data
- Jak zabezpečit počítač, tablet a mobilní telefon
- Ohrožené dítě - hrozby narůstají
- Dezinformace a fenomén FakeNews a hoaxy
- 10 pravidel bezpečného chování
Vít Baloušek - lektor, konzultant, marketér
• Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil
tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a
reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB,
Proximity/BBDO a Leo Burnett
• Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní
tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti,
digitální komunikace a sociální sítě - školil mimo jiné tyto značky: Amazon,
Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro,
Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism,
Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR...
• Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav
práva a právní vědy
• Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda
Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia...
• Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro
celou EU
• Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe
– školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje
se na zlepšování firemních výsledků.
• Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu –
kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a
myslete kreativně