Prevence a řešení konfliktních situací


Cena2 350 Kč

Prevence a řešení konfliktních situací

Máte občas pocit, že je váš život jeden velký boj? Že se pořád musíte bránit a obhajovat? Nebo dokonce svádíte bitvy za jiné? A přitom často bezvýsledně, se ztrátou sil a bez naděje, že může být líp?

 

Věřte, že může. Klíčové je zjistit, co rozhoduje o vašem úspěchu i neúspěchu v konfliktních situacích. Je to především schopnost zvládat nepříjemné emoce, které vznikají ze střetů odlišných názorů, postojů a představ lidí kolem nás. Výsledkem a oceněním pro vás pak budou harmonické vztahy a cesta životem bez zaťatých pěstí.

Cenové podmínky:

Webinář: 2350 Kč

Prezenční kurz: 2850 Kč

Cena vám bude upravena na faktuře.

K ceně bude připočtena DPH v zákonné výši.

Komu je kurz určen:

  • Každému, kdo občas zažívá konflikty nebo jej zažívá právě teď
  • Každému, kdo chce konfliktům umět předcházet
  • Každému, kdo chce a musí umět konflikty řešit
  • Vedoucí pracovníky, projektové manažery, obchodníky, specialisty různých profesí, HR pracovníky, pracovníky pomáhajících profesí a mnohé další

V kurzu se naučíte:

  • Odhalovat příčiny konfliktů
  • Objevovat různé pohledy na konflikty
  • Kontrolovat své jednání a konfliktům tak předcházet
  • Řešit konflikty rozmanitými taktikami a strategiemi
  • Používat nezbytné komunikační nástroje pro řešení konfliktů

Obsah:

Diverzita a jak s ní pracovat

  • Jak moc normální a přirozená je diverzita
  • Proč může být nesnadné ji přijmout
  • Umění tolerance, respektu, přijetí

Prevence konfliktů

  • Jak nespadnout do konfliktu
  • Zvládání emocí
  • Umění vyjednávat

Řešení konfliktů

  • Co je konflikt a co znamená pro komunikaci
  • Jak konflikt účinně řešit, pokud jsme strana konfliktu
  • Jak zprostředkovat řešení konfliktu

Jak předcházet konfliktům

Lektorka:

Eva Marková

Eva Marková pracuje v oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých od roku 2005. Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd jí dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování. Učila obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie…

Od roku 2013 je nezávislá lektorka, koučka a mediátorka. Pracuje s lidmi z nejrůznějších oblastí a odvětví, z malých i větších firem, neziskových organizací, školství, v rámci skupinových i individuálních aktivit, řeší spory jako mediátor. Lektorsky se zaměřuje na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů.

Její specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami. Svoji práci s lidmi staví na hodnotách úcty, respektu a důvěry. Při spolupráci podporuje vzájemnou otevřenost, preferuje přátelskou atmosféru i humor. 

Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků (Krizová intervence, Existenciální koučink, Tragická triáda logoterapie, Transakční analýza, Tvůrčí myšlení…). Aktuálně je frekventantkou pětiletého psychoterapeutického výcviku.

Praxe v oblasti firemního vzdělávání od roku 2005.

Nákupní košík
  • počet položek0
  • cena celkem:0 Kč
zobrazit obsah