Prevence a řešení konfliktních situací
Máte občas pocit, že je váš život jeden velký boj? Že se pořád musíte bránit a obhajovat? Nebo dokonce svádíte bitvy za jiné? A přitom často bezvýsledně, se ztrátou sil a bez naděje, že může být líp?
Věřte, že může. Klíčové je zjistit, co rozhoduje o vašem úspěchu i neúspěchu v konfliktních situacích. Je to především schopnost zvládat nepříjemné emoce, které vznikají ze střetů odlišných názorů, postojů a představ lidí kolem nás. Výsledkem a oceněním pro vás pak budou harmonické vztahy a cesta životem bez zaťatých pěstí.
Cenové podmínky:
Webinář: 2350 Kč
Prezenční kurz: 2850 Kč
Cena vám bude upravena na faktuře.
K ceně bude připočtena DPH v zákonné výši.
Komu je kurz určen:
- Každému, kdo občas zažívá konflikty nebo jej zažívá právě teď
- Každému, kdo chce konfliktům umět předcházet
- Každému, kdo chce a musí umět konflikty řešit
- Vedoucí pracovníky, projektové manažery, obchodníky, specialisty různých profesí, HR pracovníky, pracovníky pomáhajících profesí a mnohé další
V kurzu se naučíte:
- Odhalovat příčiny konfliktů
- Objevovat různé pohledy na konflikty
- Kontrolovat své jednání a konfliktům tak předcházet
- Řešit konflikty rozmanitými taktikami a strategiemi
- Používat nezbytné komunikační nástroje pro řešení konfliktů
Obsah:
Diverzita a jak s ní pracovat
- Jak moc normální a přirozená je diverzita
- Proč může být nesnadné ji přijmout
- Umění tolerance, respektu, přijetí
Prevence konfliktů
- Jak nespadnout do konfliktu
- Zvládání emocí
- Umění vyjednávat
Řešení konfliktů
- Co je konflikt a co znamená pro komunikaci
- Jak konflikt účinně řešit, pokud jsme strana konfliktu
- Jak zprostředkovat řešení konfliktu
Jak předcházet konfliktům
Lektorka:
Eva Marková
Eva Marková pracuje v oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých od roku 2005. Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd jí dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování. Učila obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie…
Od roku 2013 je nezávislá lektorka, koučka a mediátorka. Pracuje s lidmi z nejrůznějších oblastí a odvětví, z malých i větších firem, neziskových organizací, školství, v rámci skupinových i individuálních aktivit, řeší spory jako mediátor. Lektorsky se zaměřuje na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů.
Její specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami. Svoji práci s lidmi staví na hodnotách úcty, respektu a důvěry. Při spolupráci podporuje vzájemnou otevřenost, preferuje přátelskou atmosféru i humor.
Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků (Krizová intervence, Existenciální koučink, Tragická triáda logoterapie, Transakční analýza, Tvůrčí myšlení…). Aktuálně je frekventantkou pětiletého psychoterapeutického výcviku.
Praxe v oblasti firemního vzdělávání od roku 2005.