Prezentační dovednosti
Umíte srozumitelně a poutavě vyjádřit svou myšlenku? Je pro vás formální
i neformální prezentace stresujícím zážitkem?
Úspěšná a efektivní prezentace vám umožní nejen předat své myšlenky a získat partnery pro své názory, ale zvyšujei profesionální úroveň a prestiž prezentujícího.
Komu je kurz určen:
Pro obchodníky, vedoucí pracovníky, manažery
Obsah kurzu:
Úvod, seznámení s cíli a programem, očekávání účastníků
- Sdílení zkušeností s prezentacemi před klienty/dodavateli/kolegy
- Identifikace vlastních silných stránek a bariér v oblasti prezentování.
- Začínáme prezentovat – běžné prohřešky
Jak se co nejlépe připravit
- Znalost sebe sama a svých potřeb
- Znalost obsahu prezentace – produktů, materiálů, postupů
- Znalost cílové skupiny – její cíle, typ klienta/partnera
Pravidla pro smysluplné prezentování
- Tipy k vhodnému sestavení obsahu
- první dojem, navázání kontaktu – rozhodující minuty prezentace
- Jak pracovat s klienty, partnery – jak je zaujmout, nenudit – udržení pozornosti
Cenové podmínky:
K ceně bude připočtena DPH v zákonné výši.
Lektor:
Mgr. Rudolf Hadrava
Lektor, kouč, konzultant
Manažerské, obchodní a lektorské zkušenosti získal ve společnostech Wüstenrot Financial Group, a.s., Česká spořitelna, a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, a.s., MetLife, a.s. a ePojisteni, a.s.
Od roku 2009 uplatňuje své nabyté zkušenosti na pozici lektora a konzultanta a zároveaň se nadále věnuje finančnímu poradenství. Vede zejména semináře manažerských dovedností, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností. Má zkušenosti s celou řadou různých typů tréninků a různými oblastmi (výrobní sféra, administrativa, obchod, školství, služby, obchodní řetězce, potravinářství, stavebnictví…).
Spolupracoval např. se společnostmi OBI, Skanska, Nestlé, Česká pošta, Kaufland, RWE, Window Holding, Monroe Czechia, Asus a mnoha dalšími firmami.