Rétorika a komunikační dovednosti
Komu je kurz určen:
pro kohokoliv se zaměřením na efektivní komunikaci na pracovišti
Cíle a přínosy:
za pomoci efektivní komunikace vytvořit srozumitelný výklad a soulad mezi verbální komunikací, nonverbální komunikací a komunikací činem jedince
Obsahová náplň:
- Co je efektivní komunikace a rétorika
- Typy komunikace
- Práce s otázkami
- Aktivní naslouchání a empatie
- Komunikační styly a bariéry
- Asertivní vyjadřování a konflikt
- Zpětná vazba v komunikaci
Lektorka: Jana Kentošová
Školení vede tzv. „šité na míru“ účastníkům, pokud to téma umožní, kreativní, aktivní formou a používá příklady ze své dlouholeté praxe. Vzhledem k její specifikaci na verbální a neverbální projev má velmi dobrý odhad osobnosti a díky aktivnímu naslouchání a empatii si účastníky dokáže získat a otevřít.
Má reprezentativní vystupování a jednání, prezentační a organizační dovednosti, je trpělivá, klidná síla.
Úkoly se snaží plnit na 200% a usiluje o spokojené účastníky školení (což si formou zpětné vazby ověřuje).
Přednosti lektorky:
Individuální přístup k jednotlivcům, důvěryhodnost spojená s empatií a aktivním nasloucháním.
Trpělivost, přizpůsobivost k prostředí a schopnost vyjít s každým (za použití asertivního kompromisu).
Práce s lidmi je jejím celoživotním chlebem a vnímá jej jako poslání, odměnou jí je pozitivní zpětná vazba od účastníků školení.