SEO optimalizace webových stránek
Pomůžeme vám k dosažení vašich cílů prostřednictvím vaší správně “vyladěné” webové prezentace.
Komu je kurz určen:
Začínající správce webových stránek, případně pro zájemce, co chtějí nabízet svoje služby na webu.
Cíle a přínosy:
Zvýšit návštěvnost své webové prezentace a seznámení s technologiemi vyhledávání.
Obsah školení:
- Základní pojmy
- Vyhledávač
- Katalog
- SEO faktory
- PageRank
- Klíčová slova
- Konverze
- Faktory ovlivňující hodnocení stránek
- On-page faktory
- Off-page faktory
- Faktory ovlivňující hodnotu odkazu
- Škodlivé hodnotící faktory
- PageRank, S-Rank, Alexa Rank
- Výpočet PageRank
- Zjištění PageRanku stránek
- Jak zvýšit svým stránkám PR?
- Jak uvést odkaz, který neubírá PageRank?
- Klíčová slova
- Skupiny klíčových slov
- Vhodná klíčová slova – obecné zásady a doporučení
- Tvarosloví a synonyma
- Pravidla přístupnosti webu
- Obsah webových stránek je dostupný a čitelný
- Příklad analýzy webu
- Aktuální stav
- Zaindexování webu
- Hodnocení vyhledávačů
- Současné umístění na požadovaná klíčová slova
- Rozložení klíčových slov
- Meta tag Description
- Kvalita zdrojového XHTML
- Mapa stránek
- Konkrétní náměty na zlepšení
- Nástroje pro SEO analýzu
- Nástroje pro tvorbu a správu Webu
Lektor:
David Dvořák
Absolvent Střední průmyslové školy chemické a Integrované střední školy elektro v Brně. Během své profesní kariéry získal řadu praktických zkušeností
z oblasti IT dovedností.
Od roku 2006 působí jako lektor IT kurzů s rozsáhlou specializací na databáze, webdesign, Windows i Linux servery, počítačové sítě a telekomunikace a práci s grafikou a od roku 2014 se stal učitelem Informatiky na střední škole.
V roce 2005 absolvoval certifikovaný kurz správce počítačové sítě a od roku 2007 je držitelem mezinárodního certifikátu počítačové gramotnosti ECDL a souběžně s lektorskou činností pracoval i jako senior administrátor pro několik významnějších firem, jako jsou například Výzkumný ústav pletařský, obchodní firma KLIMATEX, knižní nakladatelství a několik dalších menších firem, kde měl na starosti komplexní řešení systémových a infrastrukturních problémů od serverů až po nákup IT vybavení.
V následujících letech se podílel na řízení menší firmy jako Sales Director v oblasti poskytování služeb, kde si prohloubil své znalosti v jednání s obchodními partnery, zdokonalil své prezentační schopnosti a organizační i komunikační dovednosti.